(VIDEO) JEZIVI ZVUCI SA ALPA ČUJU SE ŠIROM PLANETE: NASA konačno dala objašnjenje!
Foto: Prinskrin Yt

I dalje misterija

Austrija -
Zanimljivo je da su ovi zvuci širom sveta počeli da se čuju od 2008. godine. Svedoci su zbunjeni zujanjem, a pojedini sumnjaju da iza svega stoje vanzemaljci ili tajni vojni eksperimenti

BEČ - Posle priče o misterioznim, gotovo jezivim zvucima u oblasti Alpa kod Salcburga, austrijski mediji nastavili su da se bave ovom temom, navodeći sada primere gotovo identičnih pojava širom sveta.

Podsetimo, buka nalik na zvuke trube uznemirila je stanovnike alpskih sela u pokrajini Salcburg. Svedoci ove misterije u Austriji, ali i u drugim zemljam širom sveta ovaj zvuk opisuju kao rastući, sličan zvuku trube koji se čuje kao da dolazi sa neba, objavio je austrijski portal buzz.at.

U međuvremenu, oglasila se i američka Nacionalna vazduhoplovna i svemirska agencija NASA. Kako prenose britanski mediji, NASA je saopštila da naša planeta proizvodi čitav niz zvukova, ali njihovo tačno poreklo još uvek nije otkriveno.

Ovde je reč o buci iz dubine Zemlje koja se javlja tokom tektonskih aktivnosti, podzemnih eksplozija, plime i oseke, manjih zemljotresea ili tokom nastajanja glečera, kažu u NASA.

"Kada bi čovek umesto ušiju imao radio antenu, mogli bi smo da čujemo čitavu simfoniju zvukova naše Zemlje’’, smiruju iz NASA.

Dok jedni u ovoj misteriji vide posledice HAARP sistema za kontrolu klime, a drugi tvrde da je "došlo poslednje vreme" i da je reč o trubama Apokalipse, stručnjaci smatraju da se radi o zvucima iz dubine Zemlje.

Jedan korisnik iz Teksasa je 2013. godine snimio zvuk svojim mobilnim telefonom:

Zanimljivo je da su ovi zvuci širom planete počeli da se čuju od 2008. godine. Svedoci su zbunjeni zujanjem, a pojedini sumnjaju da iza svega stoje vanzemaljci ili tajni vojni eksperimenti.Evo kako je to zvučalo nedavno u Nemačkoj:

I stanovnici Australije bili su svedoci ove čudne pojave 2012. godine: