icon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-galleryicon-homeicon-nexticon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

JEZIVO SVEDOČANSTVO IZ PALOG AVIONA: Putnici znali da srljaju u smrt, vrištali i skakali sa sedišta!

Progovorio preživeli tehničar

JEZIVO SVEDOČANSTVO IZ PALOG AVIONA: Putnici znali da srljaju u smrt, vrištali i skakali sa sedišta!

Planeta

Užasne trenutke pred pad aviona koji se juče juče srušio kraj Medeljina u Kolumbiji sa 77 putnika i članova posade opisao je tehničar Ervin Tumiri, član posade i jedan od šestoro preživelih.

 

Tumiri je ispričao da su preplašeni putnici počeli da skaču sa svojih mesta i vrište nakon što je avion krenuo da pada, svega nekoliko minuta pre planiranog sletanja u Medeljinu.

 

Foto: Reuters
Foto: Reuters

On je preživeo pad jer se u ključnim momentima ponašao prema bezbednosnim procedurama i nije paničio.

 

“Stavio sam torbe između nogu i zauzeo sam položaj fetusa, što se preporučuje u situacijama kada je ugrožena bezbednost u aviosaobraćaju“, rekao je Tumiri spasiocima koji su ga živog pronašli u olupini letelice kompanije Lumia.

 

 

Himena Suares, jedna od stjuardesa u avionu je takođe preživela i lokalnim medijima je rekla da su sva svetla u avionu bila ugašena u trenutku kada je letelica krenula u slobodan pad.

 

“Ničega se dalje ne sećam“, navela je Suaresova.

 

 

Mediji prenose i da je pilot aviona Migel Kiroga ispustio gorivo iz rezervoara u momentu kada je shvatio da će se letelica kojom upravlja srušiti kako bi pri padu aviona izbegao eksploziju i ostavio mogućnost da neko od putnika preživi.

 

Veruje se da je njegova ideja spasla živote šest osoba, ali ta informacija nije potvrđena iz zvaničnih izvora i istražitelji razmatraju kako avion nije eksplodirao prilikom pada, spekulišući da je ostao bez goriva.

 

Foto: Reuters
Foto: Reuters

Ipak, ova saznanja, na koja se dodaje i putanja kojom se kretao avion pre pada, odnosno kružno kretanje u trajanju od nekoliko minuta iznad mesta na koje se srušio, mogu da dovedu do zaključka da je mehanički ili tehnički problem prouzrokovao tragediju i da nije bilo moguće bezbedno prizemljiti letelicu.

 

Pratite Kurir na VIBERU:
http://chats.viber.com/kurir

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...