Savet stručnjaka: Aleksandar Tucović, Agencija za lekove i medicinska sredstva

PR komunikacija

Doktor

savet strucnjaka, aleksandar tucovic

U poslednjih nekoliko decenija centar pažnje menadžmenta u zdravstvu predstavlja komuniciranje. U ostvarivanju osnovnih ciljeva zdravstvenih institucija komunikacija treba da ima jedno od najbitnijih, ako ne i centralno mesto.

Jedan od glavnih zadataka službe za odnose sa javnošću, nakon analize okruženja u kom treba realizovati zamišljeni plan komunikacije, predstavlja definisanje javnosti kojoj se klinika, bolnica ili apoteka obraća. Uloga menadžera za odnose s javnošću u takvom okruženju podrazumeva određivanje i kreiranje informacije, negovanje dobrih odnosa s korisnicima usluga i konkurencijom, negovanje interaktivnih i pouzdanih odnosa s medijima, kreiranje dobre korporativne kulture, kao i produkciju vizuelnog identiteta.

Moglo bi se slobodno reći da su funkcija i aktivnost PR jedna od najznačajnih komponenti savremenog menadžmenta u zdravstvenim sistemima. To nameće potrebu stvaranja vrhunskih menadžera sa širokim dijapazonom znanja: od odnosa s medijima, psihologije i informacionih tehnologija, pa do dizajna, ekonomije i zdravstva u celini.

Za društvene organizacije poput zdravstvenih, PR aktivnosti predstavljaju osnovni i najsofisticiraniji način uticaja na ciljnu javnost. Svaki susret s lekarom, farmaceutom, stomatologom ili medicinskom sestrom, svaka reč ili gest, treba da predstavlja početni lek za pacijenta, ali to zahteva i aktiviranje vlastite empatijske snage zdravstvenih radnika.

Pratite Sport na Facebooku
i Twitteru
Pratite Stars na Facebooku

Najčitanije

osetite zadovoljstvo kuvanja...

Više na stvarukusa.rs

Facebook

Izjava dana

Nisam spreman na to da predsednik skupštine Vojvodine bude neko ko će da pobegne čim dođe do problema Nenad Čanak, LSV

Video na Kuriru

Ostali videi
Prati Kurir na Facebooku!