NAPRAVIO POMETNJU NA TVITERU: Željko Joksimović napadnut zbog kilaže

Neumesna kritika

Stars -
Joksimović Iliji Mihailoviću (16) skrenuo pažnju da treba da oslabi, čime je izazvao negativne komentare na Tviteru

Željko Joksimović našao se na udaru tviteraša zato što je šesnaestogodišnjaku Iliji Mihailoviću skrenuo pažnju na kilažu.Pevač je pohvalio glas mladog kandidata, ali je uputio i pitanje:- Šta ćemo sa viškom kilograma?Iako se Aleksandra Kovač postavila zaštitnički, ustala i pokazala publici svoju figuru s namerom da se poistoveti sa kritikovanim dečakom, Željko je nastavio:- Šta će ti kilogrami sa 16 godina? Od sutra na neku hrono ishranu i to skidaj - oštro se obratio Joksimović takmičaru.

To je isprovociralo mnoge koji su gledali emisiju, pa su na pevačevom nalogu na Tviteru osuli paljbu.- Željko, dete je svesno problema. Neumesno je komentarisati nečiju kilažu, naročito na TV. Jelte, Adel nije zvezda zbog kilaže?! A joj, naopako, ti si bolestan čovek! Željko, sve to stoji i verujem da je bilo dobronamerno, ali moglo se to iza kamera, pogotovo klincu od 16 godina. Čisto neprofesionalno - samo su neki od komentara u kojima osuđuju člana žirija „X faktora“.Našavši se prozvanim, i sam Joksimović se oglasio na društvenoj mreži.- Svim dušebrižnicima i borcima za ljudska prava: XF nije takmičenje u kom pronalazimo pevače. To je šou gde biramo nekoga ko ima sve atribute potencijalne muzičke zvezde. A kako često i sam vodim borbu sa kilogramima, ne vidim ništa loše u skretanju pažnje na fizički izgled i vođenje brige o istom. Bolje pre nego kasnije - objasnio je pevač svoj stav, i dalje ostajući pri njemu.Šesnaestogodišnji Ilija nije bio jedini kome je Željko preksinoć u emisiji savetovao da oslabi, već je i Bobanu Mojsovskom (25) iz Ohrida dobacio da višak kilograma može da reši plivanjem u jezeru.

Raspisali se...  Prepiska  na  Tviteru između   Joksimovića i  fanova muzičkog  takmičenja „X faktor“
Raspisali se... Prepiska na Tviteru između Joksimovića i fanova muzičkog takmičenja „X faktor“