NEMA VIŠE ČEKANJA NA ŠALTERU: Elektronskom upravom od sada do svih potrebnih papira
Foto: Beograd

Siniša Mali predstavio Katalog elektronskih usluga Grada Beograda

NEMA VIŠE ČEKANJA NA ŠALTERU: Elektronskom upravom od sada do svih potrebnih papira

Beograd -
Neće više biti potrebno da građani dolaze u Gradsku upravu, podnose hrpu dokumenata i čekaju u redu, već će moći to da urade on-lajn – sa svog kompjutera, iz svog stana
1 / 3 Foto: Beograd

BEOGRAD - Gradonačelnik Beograda Siniša Mali i potpredsednica Vlade Srbije i ministarka državne uprave i lokalne samouprave Kori Udovički predstavili su danas u Pisarnici Gradske uprave Katalog elektronskih usluga Grada Beograda.

Tom prilikom načelnica Gradske uprave Sandra Pantelić demonstrirala je pristup jednoj od kataloških usluga, podnošenju zahteva za povraćaj dela sredstava za upis u privatni vrtić.

Siniša Mali je naglasio da je na početku mandata obećao da će učiniti sve da se poveća efikasnost rada Gradske uprave i da se uvede „elektronska uprava”.

"Zato mi je danas zadovoljstvo da imamo priliku da predstavimo Katalog elektronskih usluga Grada Beograda sa 156 usluga, što je posledica našeg višemesečnog rada sa Ministarstvom državne uprave i lokalne samouprave i Direkcijom za elektronsku upravu. Neće više biti potrebno da građani dolaze u Gradsku upravu, podnose hrpu dokumenata i čekaju u redu, već će moći to da urade on-lajn – sa svog kompjutera, iz svog stana. To je veliki korak napred ka povećanju efikasnosti rada Gradske uprave i kvaliteta života naših građana, a i mi ćemo time uštedeti. Najznačajnija ušteda svakako će biti u papiru, jer se samo za štampanje izvoda iz Matične knjige rođenih iz gradske kase izdvoji oko 35 miliona dinara na godišnjem nivou", rekao je gradonačelnik.

Kori Udovički se osvrnula na značaj koji moderan i funkcionalan katalog elektronskih usluga nosi Beograđanima, ali i Gradskoj upravi, kao i da je ovo važan korak ka pravoj elektronskoj upravi u Srbiji.

"Za budućnost pripremamo i novi zakon o opštem upravnom postupku koji će od cele državne uprave zahtevati da međusobno razmenjuje informacije. Na kraju ovog procesa imaćemo mogućnost da država za građane obavlja ceo posao", istakla je Udovički.

Katalog elektronskih usluga Grada Beograda trenutno broji 156 usluga, od čega je 100 namenjeno fizičkim a 56 pravnim licima. Osmišljen je kako bi građanima i privrednim subjektima omogućio da poslove prema gradu obave on-lajn, bez dolaska na šalter, bez čekanja i uz brojne novčane uštede.

Dogaćaju su prisustvovali državni sekretar Ministarstva državne uprave i lokalne samouprave RS Dražen Maravić i gradska sekretarka za socijalnu zaštitu Nataša Stanisavljević.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track