OBILAZNICA MRAKA: Ovo su crne tačke i najčešće greške vozača!
Foto: Zorana Jevtić/Arhivska Fotografija

Od Orlovače do Bubanj potoka najkritičnije

OBILAZNICA MRAKA: Ovo su crne tačke i najčešće greške vozača!

Beograd -
Zabrinjavajuće je to što se noću slabo vidi, pa oni koji ne poznaju „teren“ a voze brže, teško mogu da odreaguju na vreme

Oprez je potreban na svakoj krivini Obilaznice oko Beograda jer je ceo put „velika crna tačka“, a s obzirom na to da je reč o tranzitnom pravcu, dodatnu opasnost predstavljaju teretna vozila koja neprestano „defiluju“ u oba smera. Najopasnije je deonica od groblja Orlovača do Bubanj potoka, pišu Večernje novosti. Loša signalizacija i nepregledna ukrštanja sa sporednim putevima predstavljaju neke od glavnih problema puta na kom se u nedelju uveče dogodio stravičan udes u kome su četiri mlade osobe poginule, a jedna teško povređena. Kada se svemu dodaju nepropisno preticanje i loše osvetljenje, u šta su se u sredu uverili reporteri Novosti, put ovom deonicom pretvara se u pravu noćnu moru, pogotovo u večernjim satima.

Saobraćaj se, gotovo celom deonicom obavlja u oba smera, a prva „crna tačka“ nalazi se već na isključenju sa auto-puta kod Bubanj potoka. Tu se ukrštaju vozila koja dolaze iz pravca Grocke, Belog Potoka i oni koji se isključuju sa auto-puta iz oba pravca.

Skretanje za hotel „1.000 ruža“, u čijoj se blizini i dogodio udes u kome su stradali putnici „reno klija“ Sead Kruezi (20), Kristijan Fazlija (21), Isidora Demiri (19) i Daniel Marinković Dominković (22), a teško povređena Valentina Mihailović, predstavlja, u najmanju ruku, opasno ukrštanje puteva. Na „ostrvu“ koje odvaja suprotne pravce vidljivi su tragovi guma, pa je jasno da veliki broj vozača ovde nepropisno obavlja polukružno okretanje. Samo nekoliko stotina metara dalje radovi na putu predstavljaju ozbiljan problem za vozače.

Nepregledno uključenje iz pravca Avale prema Rakovici

- Ovakvo suženje usporava kretanje, ali to nije preterano bitno. Zabrinjavajuće je to što se noću slabo vidi, pa oni koji ne poznaju „teren“ a voze brže, teško mogu da odreaguju na vreme - rekao nam je Stojan Milić, vozač kamiona iz Batajnice, koji ovuda redovno „krstari“.Svi oni koji se kreću ovim putem treba da imaju u vidu radove kod tunela, gde je takođe suženje. Naravno, posebno treba biti oprezan i na petlji kod groblja Orlovača gde su uključenja iz svih pravaca konfuzna i nepregledna.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track