CILJAJU NA STRANO TRŽIŠTE: Noblice idu na evropske police
Foto: Saša Urošev

Naredne godine „Banini“ cilja tržište u inostranstvu

CILJAJU NA STRANO TRŽIŠTE: Noblice idu na evropske police

InfoBiz -

Trenutno se u pogonima fabrike „Banini“ proizvede oko 35 tona keksa i slanog programa, a kapacitet je duplo veći i podrazumeva 70 tona

Planovi novih vlasnika kikindske fabrike“Banini“, koju je u aprilu preuzela „Jafa“ iz Crvenke, vezani su za domaće, ali i evropsko tržište. U fabrici su uvereni da imaju kvalitet i kapacitete za proboj na evropsko tržište.

Trenutno se u pogonima fabrike „Banini“ proizvede oko 35 tona keksa i slanog programa, a kapacitet je duplo veći i podrazumeva 70 tona. Da kikindska fabrika ima veliki potencijal, potvrđuje Bojan Knežević, generalni direktor kompanija „Jafa „ i „Banini“. U aprilu je „Jafa“ kupila imovinu „Baninija“ po početnoj ceni od 15 miliona evra. Posao je našlo oko 200 radnika, uglavnom iz nekadašnje kikindske fabrike u stečaju. Knežević kaže da je zadovoljan rezultatima i da očekuju rast proizvodnje.

- Cilj nam je da se do početka naredne godine predstavimo evropskom tržištu. Siguran sam da ćemo u tome uspeti. Imamo dugoročne planove za sve brendove „Baninija“ - rekao je Knežević.

foto: Saša Urošev

Kvalitet i kapacitete fabrika ima.

- Kada bismo sve „noblice“ koje proizvedemo u toku dana naslagali jednu na drugu, one bi dosegle visinu dva Mont Everesta. Dnevno se u našoj fabrici proizvede oko 18 tona tog keksa. Da napravimo i upakujemo jednu „noblicu“, potrebno nam je oko 40 minuta - potvrdio nam je Branislav Topolić, direktor proizvodnje fabrike „Banini“.

Ako bismo u dužini poređali dnevnu proizvodnja tvrdog keksa, dobila bi se razdaljina između Kikinde i Beograda, a Kikinda je od srpske prestonice udaljena oko 130 kilometara. Preduzetnici iz Kikinde i Crvenke veruju da ni Evropa nije daleko.

foto: Saša Urošev

Saradnja sa OKS

TRIK JE U „TRIKU“

Predsednik Olimpijskog komiteta Srbije Božidar Maljković i Bojan Knežević, generalni direktor kompanija „Jafa“ i „Banini“, potpisali su četvorogodišnji ugovor o saradnji kojim je „trik“ postao zvanična grickalica olimpijskog tima.

- Na ovakvim mestima počinju da se kuju olimpijske medalje. Ulazak brenda „trik“ u našu olimpijsku porodicu je veoma važan. Biće to partnerski odnos, a sve ono što na tom putu ostvarimo posmatraćemo kao zajednički uspeh - rekao je Maljković. Knežević je ocenio da ćemo slogan „Trik je u triku“ čuti još mnogo puta narednih godina.

Kurir / Saša Urošev

Foto: Saša Urošev

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track