(KURIR TV) PUTNICI ER SRBIJE NA IVICI NERVNOG SLOMA: Pogledajte žestoku raspravu sa posadom! BILI ZAROBLJENI U ATINI, STIGLI U BEOGRAD POSLE 30 SATI
Foto: Kurir čitaoci

POSLE PISANJA KURIRA ER SRBIJA POSLALA AVION

(KURIR TV) PUTNICI ER SRBIJE NA IVICI NERVNOG SLOMA: Pogledajte žestoku raspravu sa posadom! BILI ZAROBLJENI U ATINI, STIGLI U BEOGRAD POSLE 30 SATI

Društvo -

BEOGRAD / ATINA - Putnici Er Srbije više od 28 sati bili su zarobljeni na aerodromu u Atini! Tek posle pisanja Kurira, Er Srbija je poslala avion po putnike, koji je sleteo u Beograd u 21.10 časova!

Putnici na otkazanom letu Er Srbije na liniji Beograd-Atina, koji je trebalo da poleti juče u 15.35 časova, imali su žestoku raspravu sa članovima posade o čemu svedoči i vodeo do koga smo došli.

Pogledajte kako je bilo po sletanju aviona u Beograd.

foto: Zorana Jevtić
foto: Zorana Jevtić

Pogledajte kako se putnici, po četvrti put, ukrcavaju u avion, oko 19 časova.

foto: Kurir

Redakciji Kurira javilo se nekoliko revoltiranih putnika koji su zgroženi činjenicom da u Beograd ne mogu da se vrate već 24 časa. "Ušli smo u avion juče oko 15.30 časova, da bi nakon 4 sata ustanovili da je avion pokvaren i da će kasniti. Nekoliko puta su nas iskrcavali, pa ukrcavali, neprekidno navodno pokušavajući da osposobe letelicu", kazala je za Kurir jedna od putnica iz aviona.

Ona tvrdi da su nadležni iz Er Srbije tek u 3 časa posle ponoći putnike smestili u hotel.

foto: Kurir čitaoci

"Rečeno nam je da će u toku noći stići deo za avion koji je bio pokvaren, te da ćemo nakon popravke odmah poleteti", kaže putnica napominjući da nije bilo reči ni pomena o tome da se pošalje drugi avion po zarobljene putnike.

Kako saznajemo, agonija putnika trajala je do popodneva, kada su se ponovo ukrcali u avion.

"Er Srbija" je danas saopštila da je u Atinu uputila avion da preveze putnike koji više od 24 sata čekaju da krenu za Beograd.

Srpska aviokompanija je potvrdila je da je let JU513 iz Atine za Beograd još uvek odložen usled tehničkih poteškoća i da je po putnike poslala drugi avion, dok se tehničko pitanje ne reši. "Er Srbija pruža svu neophodnu podršku gostima i radi na tome da se minimiziraju sva posledična kašnjenja", piše u saopštenju.

Kompanija ističe da žali zbog eventualnih neprijatnosti prouzrokovanih gostima, i da čini sve što je u mogućnosti kako bi let krenuo što pre. "Bezbednost gostiju je najvažniji prioritet za Er Srbiju", napominje se u saopštenju.

foto: Kurir čitaoci

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track