icon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-galleryicon-homeicon-nexticon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

BOJKOT USPEO: Potrošači zaobilazili hipermarkete

Snizite cene

BOJKOT USPEO: Potrošači zaobilazili hipermarkete

Društvo
Prema podacima NOPS-a, juče nije bilo gužvi u hipermarketima, značajno je opao broj kupaca, a građani su se uglavnom odlučili za kupovinu na pijacama ili u manjim marketima iz komšiluka

BEOGRAD - Nacionalna organizacija potrošača Srbije (NOPS) tvrdi da je prvi organizovani bojkot kupovine u hipermarketima u Srbiji zbog povećanja cena uspeo, jer je 15.000 ljudi učestvovalo u njemu.

Prema podacima NOPS-a, juče nije bilo gužvi u hipermarketima, značajno je opao broj kupaca, a građani su se uglavnom odlučili za kupovinu na pijacama ili u manjim marketima iz komšiluka, kupujući samo nužne artikle i proizvode.

„Iako su hipermarketi u toku jučerašnjeg dana, tvrdili kako je kod njih stanje uobičajeno, raduje nas pokušaj jednog lanca da privuče kupce vanrednim popustom od 10 odsto na sve arktikle kupljene u toku današnjeg dana.

Ovaj potez sam po sebi govori o uspehu cele akcije i činjenici da potrošače, počinju da shvataju ozbiljno“, naglašava se u saopštenju NOPS-a.

NOPS je pozvao i ostale trgovinske lance da se povedu ovim primerom i da trajno skinu minimum 10 odsto sa cena svih poskupelih artikala, jer kako se naglašava, očigledno je da se može i da ima prostora za normalne tržišne cene.

 

Pratite Kurir na VIBERU:
http://chats.viber.com/kurir

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...