Mihajlovićeva: Kompletan izveštaj o kvaru aviona vlade najkasnije sutra
Foto: Aleksandar Stojanovic

Mora da se zna šta je bilo

Mihajlovićeva: Kompletan izveštaj o kvaru aviona vlade najkasnije sutra

Politika -
Ministarka je navela da je sve što se sada priča o kvaru aviona "rekla-kazala"

BEOGRAD - Ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Srbije, Zorana Mihajlović izjavila je da će danas ili sutra biti završen izveštaj o kvaru aviona Vlade kojim je predsednik Srbije Tomislav Nikolić prošle nedelje krenuo u posetu Vatikanu.

"Očekujemo da dobijemo kompletan izveštaj danas, eventualno sutra. Ovo su ozbiljne stvari i moramo da znamo šta je bilo", kazala je Mihajlović za televiziju Pink. On je navela da je sve što se sada priča o kvaru aviona "rekla-kazala". Predsednik Srbije je u petak, 17. aprila, krenuo za Rim, pošto je u Vatikanu trebalo da se sastane s papom Franjom, ali se avion vratio u Beograd zbog kvara, a poseta je odložena. Govoreći o mogućoj rekonstrukciji Vlade Srbije, ministarka je kazala da je to pitanje za premijera Aleksandra Vučića.

"Vučić pravi tim, Vučić menja tim", rekla je ona i dodala da je uvek za "osveženje tima" kada za to ima potrebe. Komentarišući teškoće pri prebacivanju novca izvođaču radova na Žeželjevom mostu u Novom Sadu, Zorana Mihajlović je istakla da je Vlada Srbije "učinila sve", iako nije ugovorna strana. Kako je objasnila, do 27. aprila je izvođač radova dao rok da se problem reši, a ona će zamoliti gradonačelnika Novog Sada da nađe rešenje. "Činjenica je da je nešto zapelo i da Pokrajinska vlada nije našla rešenje, ali smo probali da razgovaramo sa izvođačima da nađemo rešenje", dodala je ministarka. Žeželjev most u Novom Sadu srušen je aprila 1999. godine, u NATO bombardovanju Srbije, a njegova ponovna izgradnja je počela 10. marta 2011, uz novembar 2013. godine kao predviđeni datum završetka radova. Novi rok za završetak mosta je sredina 2016. godine. Izvođač radova je špansko-italijanski konzorcijum Azvi-Tadei-Horta Koslada, a prvobitno ugovora vednost posla bila je 45,3 miliona evra.

Problem u obnovi mosta su dodatni radovi zbog kojih je porasla vrednost posla, a kada je novac obezbeđen, problem je postao način prebacivanja novca izvođaču. Izgradnju Žeželjevog mosta sufinansiraju Evropska unija, Pokrajina Vojvodina i Grad Novi Sad, dok su Železnice Srbije preuzele prava i obaveze investitora izgradnje mosta u ime Srbije.

(Beta/Pink)

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track