Veoma brzo je postalo jasno da je kompanija Alfa Romeo uspela da napravi ono što je i htela - pravog takmaca "mercedesu" C klasi i BMW seriji 3. Dakle, svako od prisutnih je seo u u "đuliju", startovao motor i pritisnuo papučicu gasa. Onda je ona počela da grize asfalt.
- Oduševljen sam, do sada sam samo sedeo u "đuliji", a posle vožnje mogu da kažem da je potpuno ispunila moja očekivanja. Motor, ležanje, menjač...perfektno. Iznenadio sam se kako lako ubrzava i tek pogledom na brzinometar postajete svesni da je zaista moćna. Konačno i Alfin model sa zadnjim pogonom - kaže dugogodišnji član ARCS Boško Nikolić.
Slično mišljenje ima još alfista Tomo Božičković:
- Apsolutno je sve na svom mestu, i ono što je najbitnije od svega, neverovatno je jednostavno za korišćenje. Sve ima smisla. Interijer je prelepo osmišljen, korišceni su kvalitetni materijali, sve deluje dugotrajno, mesta ima sasvim dovoljno i napred i na zadnjoj klupi. Pogotovo mi se dopada osećaj ušuškanosti, osećate se veoma sigurno iza volana. Lično, moj omiljeni mod za vožnju je dinamik, koji ovu neverovatno udobnu limuzinu pretvara u nešto neverovatno... Ja sam i dalje u šoku da samo jedno dugme može da promeni auto u ono za čime svi težimo... Za pravim rasnim Alfa Romeo automobilom. Ogibljenje postaje kruće, počinjete da osećate neravnine, volan je daleko direktniji i teži, odziv na gas je instantan i auto se vrti do 5000 obrtaja sa zadovoljstvom. "Đulija" je ostavila toliko veliki utisak na mene da jednostavno se nadam da ću ga kad-tad imati.