Vrlo je važno ponoviti! Da, ovo je „sitroen C3“, nije terenac, niti model ograničene serije! I, najvažnije - košta 9.890 evra u osnovnoj verziji.Dakle, dizajneri su pogodili u metu. Novi C3 je verovatno jedini predstavnik B segmenta koji liči na terenac. Sem atraktivnih linija, posebno sa ekscentričnom prednjom svetlosnom grupom, udarni detalj su bočna pojačanja (airbumps), preuzeta sa modela „kaktus“. Prostran u drugom redu
Ubrzanje je korektno, volan progresivni, a subjektivni osećaj je da ide brže od fabrički izmerenih 15 sekundi do stotke. Upravljanje je direktno, mada zameramo duži hod menjača. Gradska vožnja je pravo uživanje u „sitroenu C3“, dok je na auto-putu za pohvalu dobra zvučna izolacija.Korektna cena dizelaSve zajedno veliki napredak na svim terenima u odnosu na stari model. Za pohvalu je i cena testiranog modela, jer sa dobrom opremom i dizelom košta 12.890 evra.
ČudoKAMERA ZA SUDARNovi C3 poseduje veliku inovativnu opciju - „ConnectedCam“. Naime, minijaturna GPS kamera aktivira se pri sudaru i pravi 30 sekundi video-zapisa pre sudara i 60 sekundi nakon sudara! Vozač odlučuje da li želi ovu opciju ili ne. Sem toga, C3 je na „EuroNCAP“ kreš testu dobio svih pet zvezdica!