icon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-galleryicon-homeicon-nexticon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

Mališan kao SUV

VOZILI SMO Novi C3 sa benzinskim motorom troši kao dizel

Mališan kao SUV

Auto

RASTEMO Novi „francuz“ poseduje čuvenu ekscentričnu crtu koja je decenijama bila glavni adut „Sitroena“. Sem toga, napredak u odnosu na prethodnika je vidljiv sa svih strana

Ovo nije SUV, već B segment! Novi „sitroen C3“ može da pokrene i revoluciju u klasi, ali zasad je ponovo zadužen da francuska marka ostane ekscentrična, što je danas preko potrebno u moru istih vozila!


Srećni dobitnici su kupci, jer ovo je verovatno najviše metala za manje od 10.000 evra! Inspiracija za novi C3 bio je model „kaktus“, duži je za šest centimetara od prethodnika, a ipak kraći od psihološke granice od četiri metra (3,99 m). Produženo je međuosovinsko rastojanje za sedam centimetara, što je znatno povećalo udobnost. Ovaj „sitroen“ je, dosledno francuskoj tradiciji, veoma mekan i udoban poput vozila višeg segmenta. Neravnine na putu spretno „pegla“, što povećava uživanje u vožnji.

Sem toga, veoma je upravljiv i pregledan. Servo je pojačan i volan se vrti malim prstom. Odlična je ergonomija i raspored tastera. Ipak, zameramo zbog položaja kvačila, koji je blizu kočnice, pa mora da se pazi ako imate deblju obuću. S druge strane, kabina je za svaku pohvalu. Prostrana, jednostavna i takođe ekscentrična. Centralnim delom dominira veliki ekran sa prijatnim plavim svetlom. Za originalnost su smišljeni rukohvati za vrata, u obliku kaiša na koferima.

Ovoga puta na testu Kurira imali smo 1,2 trocilindrični benzinac sa 82 konjske snage. Pohvalno je to što je neutralisan neprijatan zvuk motora sa tri cilindra, pa iz haube dopire čuveni „Sitroenov“ šum. Veoma dobar motor, ali i osetljiv kada je upaljena klima, što znači da u tim momentima morate biti oprezni sa pedalom gasa. S druge strane, za svaku pohvalu je potrošnja. Bez štednje i uz klimu u gradu nam je trošio oko šest litara, a prosek se može lako i smanjiti.


Posle čuvenih HDi štediša, sada se i benzinci uključuju u borbu za svaku kap! To je samo tačka na odličnu priču koju je ove godine započeo novi C3.

Mladen Radulović


Bezbednost

KAMERA SNIMA OPASNE SITUACIJE


Novi C3 poseduje veliku inovativnu opciju - „ConnectedCam“. Naime, minijaturna GPS kamera aktivira se pri sudaru i pravi 30 sekundi video-zapisa pre sudara i 60 sekundi nakon sudara! Vozač odlučuje da li želi ovu opciju ili ne. Sem toga, C3 je na EuroNCAP kreš testu dobio svih pet zvezdica!

Pratite Kurir na VIBERU:
http://chats.viber.com/kurir

TAGOVI:

citroen

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...