Dva slova, RS, nekima možda ne znače ništa, ali za ljubitelje automobila ona predstavljaju pozornicu iza čije se zavese kriju uživanje u vožnji i brzina, naročito ako ona stoje uz ime „megan“.
Francuzi već decenijama donose vrhunske sportske modele, pre svega u klasi hečbeka. Setimo se legendarnog „renoa 5 turbo“ ili „klija V6“. Njihov DNK u međuvremenu je poneo i „megan“, čija je aktuelna generacija pretrpela RS tretman. Brojke dovoljno govore za sebe, ispod haube se nalazi četvorocilindrična „zverka“ od 1,8 litara, koja pomoću turbopunjača oslobađa 280 KS i 390 Nm. Tu priča tek počinje jer je novi „megan RS“ prvi put u svojoj klasi opremljen sistemom zakretanja sva četiri točka „4kontrol“, koji omogućava izuzetnu agilnost prilikom prolaska kroz krivine.
RS može biti opremljen šestostepenim manuelnim menjačem, kao i EDC menjačem sa dvostrukim kvačilom, takođe sa šest brzina. Vozači će moći da biraju pet modova vožnje - komfort, normal, sport, rejs (trkački) i „perso“.
Aleksandar Bečić - Foto: Reno/Promo
Kurir.rs