ZA ŠOFERE S BELIM RUKAVICAMA: Vozili smo Mercedes V klase

Performanse i kvalitet terenskih vozila iz štutgarta

ZA ŠOFERE S BELIM RUKAVICAMA: Vozili smo Mercedes V klase

Auto -
Moćni transport Naslednik „vijana“ je još luksuzniji, dok je napredak vidljiv i po dizajnu. Nova V klasa vozi se skoro kao poznati terenci iz kuće, čak su i performanse slične. Svi sistemi bezbednosti iz „Mercedesa“ ugrađeni su u naslednika „vijana“
1 / 9

Šoferi su dočekali svojih pet minuta! Lak transport sad postavlja nova merila luksuza i voznih performansi! Školski primer spajanja lepog i korisnog je na delu!Novi „vijano“ sad se zove V klasa. Stratezi iz Štutgarta želeli su da pokažu da je ovo samo još jedan moćni „mercedes“. Upravo to je i bio prvi utisak testa Kurira kad smo vozili V 250!

Kao za volanom MLOsećaj za volanom sličan je ML. Ništa strašno za „Mercedesove“ terence jer najjeftinija V klasa košta oko 39.000 evra! Posebno u modelu s testa sa 2,1 turbodizelom, koji je zamena za V6 iz „vijana“. Ima čak 190 konjskih snaga. Kad se to prenese na asfalt, do stotke stiže za fantastičnu 9,1 sekundu! U gradu troši oko 10 litara s umerenim gasom, dok na otvorenom bez štednje pije oko devet litara.U prevodu, velika većina će na pravcu gledati u leđa „V klasi“. U krivinama se odlično ponaša, a pored toga opremljen je svim naprednim aktivnim sistemima bezbednosti. Ugrađuju se i krosvind asist, koji stabilizuje kretanje tokom udara bočnog vetra, zatim atenšen asist, koji upozorava vozača na umor, a tu je i distronik plus...

Klackalice iza volanaVožnja je zapravo krstarenje. Okruženje je otmeno, materijali prvoklasni, multimedijalni sistemi sofisticirani i logični. Ručica automatskog menjača 7-G tronik nalazi se kraj volana. Veoma dobro završava posao, ali za svaki slučaj na raspolaganju je sportski S mod, ali i klackalice iza volana s kojima se mogu manuelno menjati stepeni prenosa. Progresivni servo je veoma snažan, dok postaje krući srazmerno povećanju brzine. Preglednost je odlična, retrovizori su veliki, dok se tokom vožnje unazad uključuje kamera.

Na sredini komandne table nalazi se ekran „komand“ (Comand) multimedijalnog sistema. Koža je na svim sedištima, nije se štedelo ni na aluminijumu, niti na drvetu. Vozač i suvozač imaju pregršt mesta, dok se zadnja sedišta (2+3) mogu okretati i konfigurisati na brojne načine.Treba istaći da ovde najviše uživa vozač, dok ostali mogu da se prepuste krstarenju po asfaltu!

VarijabilnostPROMENLJIVOST KABINEV klasa se nudi u tri dužine (4,89 do 5,37 metra) i ima dva različita međuosovinska razmaka (3,20 do 3,43 metra). Unutrašnjosti nudi visoke standarde dizajna i funkcionalnosti. U tri reda raspoređeno je osam sedišta, koja ostavljaju ogroman prostor kad se preklope ili izvade.Tehnički podaci- Motor2,1 turbodizel- Snaga190 KS pri 3.800 o.- Moment440 Nm pri 2.400 o.- 0-100 km/h9,1 sekunda- Maks. brzina206 km/h- Dužina514 cm- Širina192 cm- Visina188 cm- Međuos. razmak320 cm- Prtljažnik1.030/4.630 litara- Potrošnja na testu (grad)10 l- CenaOd 39.000 evra

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track