NIKO OVO NE MOŽE DA OBJASNI: Nepoznati objekt u orbiti leti već poslednjih 60 godina
Foto: Omgfacts.com

Da li verujete u NLO?

Ludi svet -

Još od postojanja čoveka, da tako kažemo, ljudi nepokolebljivo razmišljaju o postojanju drugih oblika života u svemiru. Prostranstvo od svega trilioni i trilioni zvezda, a svaka čini jednu od milijardu galaksija, veličina i obim koji su bukvalno neshvatljivi. I evo nas, jedna mala planeta u jednom solarnom sistemu, koja se vrti oko jedne zvezde, u beskrajnom moru drugih.Što više otkrivamo o svemiru, to nam se više nameće pitanje "da li smo sami?" A šta ako ne samo da nismo sami, već nas posetioci sve vreme gledaju izbliza.

U ranim 50-im, dok je trajala "trka" između svemirskog istraživanja SAD i Sovjetskog Saveza, Amerika je došla do alarmantnog otkrića.

Ono što su pronašli je veliki i nepoznat satelit u orbiti oko Zemlje koji navodno emituje neprepoznatljiv signal. Naravno, pretpostavka bi bila da je to neka vrsta ruskog satelita. Međutim, u vreme kada je otkriven, ni Rusija, ni bilo koja druga nacija nije razvila tehnologiju za lansiranje satelita u orbitu.

Ovo je, naravno, izazvalo medijski haos i zvanično je obeležen početak rasprostranjenih spekulacija vanzemaljskog života i NLO kakvog "znamo".

Kako su sumnje počele da kulminiraju i da se šire, američka vlada objavila je zvanično saopštenje u kom navodi da je objekat bio "samo komad svemirskog otpada." Imajte na umu da nijedna zemlja u to vreme, uključujući i SAD nije imala mogućnosti da pokrene nešto više od sonde u svemir, koje su bile neverovatno male i često nisu izdržale u orbiti vrlo dugo.

Međutim, izjava američke vlade nije sprečila nikoga da nastavi sa spekulacijama i na kraju, predmet je zvanično dobio ime "Crni vitez".

Nekoliko fotografija "Crnog viteza" je napravljeno od strane Nase, kako bi analizirali metriku i izgled. Prema rečima stručnjaka i procenama astronoma, objekat, na osnovu svoje veličine, težak je najmanje 10 tona. Kao što je pomenuto ranije, tehnologija 1950. godine nije bila ni blizu da bude u stanju da lansira nešto tolike težine u svemir.

I dok se "Crni vitez" nije pojavio da emituje bilo koju aktivnost osim njegovog čudnog i nejasnog signala, nešto neobično se desilo 1963. godine.

Tokom istraživanja svemirskog leta te godine, astronaut Gordon Kuper video je svetleći zeleni objekat kako orbitira nad Zemljom. On je prijavio objekat NASI i naveo da je izgledalo kao da se kreće prema njegovoj kapsuli.

NASA je odmah proverila objekat, ali novinarima je bilo zabranjeno da postavljaju bilo kakva pitanja Kuperu. Zvanično je objavljeno objašnjenje za astronauta Kupera kako je "visok nivo ugljendioksida" izazvao halucinacije.

Šta vi mislite? Svemirski otpad ili vanzemaljska poseta?

Ako je nešto vanzemaljski, ko god da ga je poslao očigledno nema nameru da nas povredi. Ili, možda oni samo prikupljaju podatke i istražuju pa čekaju pravi momenat. Ali, to je sve nagađanje, zar ne?

(foto: OMGFacts)