SEBASTIJANOVA PORUKA: Zevanjem na Tajms skveru protiv agresivnih reklama
Foto: Facebook

Tri minute do ponoći

SEBASTIJANOVA PORUKA: Zevanjem na Tajms skveru protiv agresivnih reklama

Ludi svet -
Zaraza zevanja prkosi konstantnom čulnom naboju Njujorka. Nakon izvesnog vremena, ljudi će otići svak na svoju stranu, nesvesno odnoseći sa sobom tu zaraznu poruku

NJUJORK - Tri minute do ponoći, svake večeri tokom januara, na ogromnim bilbordima na Tajms Skveru u Njujorku biće projektovano lice čileanskog umetnika Sebastijana Erazuriza u trenutku zevanja kako bi se izazvala "lančana zevajuća reakcija".

"Tajms skver je najfrekventniji trg u svetu. Svakog dana tuda prođe 360.000 pešaka. Na njemu je više od 100 džinovskih bilborda na kojima se brzim tempom smenjuju šarolike reklame. 24 časa dnevno, 365 dana u godini", naveo je njujorški umetnik u opisu ovog kultnog mesta koje je izabrao za svoju najnoviju instalaciju.

Na nekoliko trenutaka, svake večeri, agresivne reklame će ustupiti mesto njegovom "zevanju" kako bi kod onih koji se u tom trenutku zateknu na trgu izazvao istu refleksnu reakciju.

"Zaraza zevanja prkosi konstantnom čulnom naboju Njujorka. Nakon izvesnog vremena, ljudi će otići svak na svoju stranu, nesvesno odnoseći sa sobom tu zaraznu poruku", navodi neprofitna umetnička organizacija PS122 koja je podržala ovaj performans.

Osim masovnog zevanja, Erazurizova instalacija bi trebalo da podstakne debatu u javnosti o posledicama preteranog izlaganja medijskim porukama.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track