PREMIJERA: Film Spomenik Majklu Džeksonu prikazan u Sava centru

Film Darka Lungulova stigao u bioskope

Film Darka Lungulova iznenadio publiku krajem koji nije srećan, ali on ističe da je ipak pozitivan u toj balkanskoj crnoj komediji
1 / 4 Foto: Draga

Film reditelja i scenariste Darka Lungulova „Spomenik Majklu Džeksonu“ od svetske premijere u Karlovim Varima niže uspehe na festivalima, a konačno je u sredu veče imao prvo prikazivanje u beogradskom Sava centru.Ekipa filma zajedno sa saradnicima poklonila se publici, a poseban aplauz dobio je glavni glumac Boris Milivojević.

Gordan Kičić
Gordan Kičić

Ljubavna pričaLungulov je svoje ostvarenje okarakterisao kao ljubavnu priču i balkansku crnu komediju, a posebno iznenađenje kod publike izazvao je kraj priče koji ipak nije srećan.- Ne bih ga nazvao tužnim. Mislim da je pozitivan jer je zajednica koja se u filmu prikazuje dobila nešto što na početku priče nije imala, zajedništvo i nadu - objasnio je reditelj.Radnja se dešava 2009. godine, kad se s trga srpske varošice na izdisaju uklanja spomenik iz doba socijalizma. Večiti sanjar Marko je pred razvodom od Ljubinke, ljubavi svog života. On dolazi na ideju da spase varošicu i zadrži ženu tako što će podići spomenik Majklu Džeksonu i tako privući turiste.

Vlade i Snežana Divac
Vlade i Snežana Divac

Za ulogu u ovom ostvarenju Boris Milivojević dobio je gran-pri „Naisa“ na festivalu u Nišu. Na pitanje da li je lik koji tumači realan, Boris je istakao da ljudi i sanjara kao što je Marko ima svuda.Uplašeni optimisti- Siguran sam da svaki kraj u našoj zemlji ima nekog svog Marka. On je samo jedan hrabri čovek koji je rešio da odsanja svoje snove. Ima i drugih takvih sanjara i optimista, onih koji neće da beže, ali se mnogi plaše, pa zato ćute - rekao je Milivojević.

Isidora Minić
Isidora Minić

Uz ekipu filma - Borisa Milivojevića, Natašu Tapušković, Dragana Bjelogrlića, Branislava Trifunovića, Marka Janketića - na premijeri su bile poznate ličnosti, među kojima i Vlade Divac sa suprugom, Nataša Ninković, Isidora Minić, Zoran Kesić, Gorica Popović, Predrag Bjelac i drugi.

Ljubomir BandovićBORBA ZA VELIKE SNOVE MALIH LJUDILjubomir Bandović, koji u filmu tumači popa, naglašava da u ovom ostvarenju nije reč o Majklu Džeksonu i da je njegovo značenje mnogo veće.- Tek će se pokazati koliko je ovaj film značajan jer govori o večnoj temi, govori o ljubavi, o herojskim delima na koje smo spremni i o svim bitnim stvarima koje zaboravljamo kao civilizacija. Ovo je priča o borbi za velike snove malih ljudi, male Srbije - rekao je Bandović.