icon-closeicon-commentsicon-downicon-galleryicon-homeicon-nexticon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-yticon-totopicon_react

Najnovije vesti

Rezultati brzo vidljivi!

(VIDEO) SREDITE SVOJE TELO DO LETA: Možda mrzite vežbe, ali ovaj super TRIK će vas ODUŠEVITI!

Žena 20.04.2017. 17:01h

Najbolji način da se pripremite za plažu jeste da izaberete jednu efektivnu vežbu i da se nje držite.

Svi ste čuli za čuveni plank, vežbu koja podrazumeva da se izdignete na laktove i da tako "kulirate". Međutim, da li ste probali obrnuti plank?

 

Sedite na pod, ispružite noge ispred sebe. Ruke spustite na pod tako što ćete se osloniti dlanovima, a prste raširite kako biste imali jači oslonac. Nagnite se unatrag, kako biste bili pod uglom od 45° u odnosu na pod. Ruke stavite iza zadnjice, tako da budu potpuno prave od ramena naniže.

 

Odignite telo tako da vam jedini oslonac budu pete i dlanovi. Podižite torzo, noge i zadnjicu dok ne budete potpuno ispravljeni, kao u pravom planku.

 

Istegnite mišiće abdomena i uvlačite stomak dok se podižete. Ostanite u ovoj pozi 15-60 sekundi i polako se spustite nazad.

 

Ova vežba će vam, za razliku od normalnog planka, usavršiti listove i zadnjicu. Uz to, poboljšaće vaš metabolizam, ali će vam ispraviti i kičmu i poboljšati držanje.

 

Ukoliko patite od bolova u leđima, radite ovu vežbu 3-4 puta sedmično kako biste se oslobodili te muke.

 

 

(Dnevno)

 

Pratite Kurir na VIBERU:
http://chats.viber.com/kurir

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...