icon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-galleryicon-homeicon-nexticon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

PROMENITE NAVIKE: Jedite na OVAJ način i nećete se ugojiti!
Foto: profimedia

SJAJNI TRIKOVI

PROMENITE NAVIKE: Jedite na OVAJ način i nećete se ugojiti!

Žena

Ljudi koji žvaću polako imaju veću mogućnost da ostanu vitki, smatraju stručnjaci.

 

Šanse za razvoj metaboličkog sindroma – grupu stanja koja povećavaju rizik od srčanih oboljenja, dijabetesa ili infarkta su svedene na minimum.


Japanski istraživači su sproveli preliminarnu studiju, ali naučnici smatraju da se to može primeniti na sve stanovnike sveta.


"Lagano konzumiranje namirnica je najvažnija životna promena koja će sprečiti razvoj metaboličkog sindroma", izjavio je dr Takajuki Jaamaji, autor studije i kardiolog.

 

foto: profimedia

 

Evo zašto je važno da jedete polako:

 

  • Potrebno je otprilike 20 minuta kako bi impuls javio mozgu da je želudac pun.
  • Ako jedete brzo tih 20 minuta, u sebe ćete uneti mnogo više hrane​ ​nego je potrebno.

 

Medlin Fernstrom i nutricionista Boni Taub-Diks predlažu ove trikove:

 

  • Za obrok odvojite 15-20 minuta.
  • Štapići ili viljuška neka budu vaš pribor za jelo jer ćete tako lakše kontrolisati koliko jedete.
  • Pribor držite rukom koju manje koristite.
  • Između zalogaja odložite pribor.
  • Sklonite mobilne telefone i ugasite TV dok jedete – tako ćete ostati fokusirani.
  • Na trenutak zatvorite oči – obratite pažnju na ukus hrane, temperaturu i teksturu. Kada naučite da cenite hranu, manje ćete jesti.
  •  
foto: profimedia

Kurir.rs/SrbijaDanas, Foto: Profimedia

 

 

 

 

Pratite Kurir na VIBERU:
http://chats.viber.com/kurir

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...