Modna ikona

Merlin Monro u "Šanelovoj" reklamnoj kampanji 51 godinu nakon smrti

Diva je u jednom intervjuu otkrila da je "Šanel 5" jedino što ima na sebi dok spava, pa ne čudi što čelnici kompanije smatraju da će ga ona najbolje reklamirati

Pop kultura
> 13:50h

Holivudska ikona Merilin Monro posthumno je izabrana za zaštitno lice nove reklamne kampanje "Šanela". Njena fotografija sa čuvenim parfeom će se naći u časopisima, ali i na televiziji.

Od smrti Merilin Monro prošla je 51 godina, ali lepota i seksepil glumice i dalje fasciniraju ljude širom sveta. Diva je u jednom intervjuu otkrila da je "Šanel 5" jedino što ima na sebi dok spava, pa ne čudi što čelnici kompanije smatraju da će ga ona najbolje reklamirati.

"Šanel 5" je prvi put predstavljen 1921. godine, a Gabrijel Šanel je prokomentarisala: "Želela sam ženski parfem koji miriše na ženu."

http://www.youtube.com/watch?v=Wo8UtWiYiZI