Foto: KURIR

TROŠI KAO UPALJAČ, ALI JE SNAGA NEPREKIDNO NA RASPOLAGANJU

DŽEPNI SUV: Vozili smo reno kaptur 1,5 dci!

Krosover u ful verziji s testa skuplji je za 5.000 evra od osnovnog modela, ali donosi otmen enterijer i performanse

Auto
> 16:58h
FOTO: KURIR
FOTO: KURIR
FOTO: KURIR
FOTO: KURIR
FOTO: KURIR
FOTO: KURIR
FOTO: KURIR
FOTO: KURIR
FOTO: KURIR
FOTO: KURIR
FOTO: KURIR
FOTO: KURIR
FOTO: KURIR
FOTO: KURIR
FOTO: KURIR
FOTO: KURIR

Vanzemaljac! „Reno“ ponovo spretno vozi po budućnosti. Trenutno ima dva futuristička modela - „klio“ i „kaptur“. Na ulicama se odlično gledaju, ali i veoma dobro prodaju. Revolucija je uvek rizična, ali benefit pobednika je veliki. Potentne linije Šest meseci po dolasku u Srbiju „kaptur“ i dalje blešti punim sjajem. Ne može se tačno definisati njegov dizajn, što upisujemo kao enigmu s umišljajem, odnosno pobedu stilista. Napred dominira veliki znak „Renoa“, dok su krajevi haube podignuti. Bok prožimaju ispupčenja poput dve cevi, dok dinamičnost zadnjeg kraja grade sportski spojler nad zadnjim staklom i difuzor u modelu s testa. U paketu, čista pobeda estetike. Karakter je produžena ruka dizajna. Pre svega u modelu s testa - 1,5 dci. Iako do stotke na papiru ima loš skor - 13,1 sekundu, međuubrzanja su eksplozivna zahvaljujući obrtnom momentu od 220 Nm. Nema brzinskog zadatka koji ovaj agregat ne može da reši. Ipak, danak je plaćen pri višim obrtajima kada buka stiže do kabine. Iako je menjač precizan i dobro podešen, zameramo što nema šestu brzinu. S druge strane, potrošnja je veoma korektna, pa se čak po hladnim danima veoma lako spušta ispod pet litara u gradu. „Kaptur“ je pripadnik krosover klase, ali je stabilnost veoma dobra. Oseća svaku rupu Međutim, ogibljenje je nemački tvrdo tako da će biti „prijavljene“ sve rupe i izbočine. Vozi se s uživanjem jer je ergonomija na visokom nivou, upravljač „mesnat“ i precizan, komande lagane. U gradu je agilan, pregledan. Lako se parkira zbog skromne dužine od 412 cm, mada je preglednost pozadi veoma loša. Model s testa nije imao kameru ni senzore, pa je potreban izvestan period za privikavanje. Sve pohvale za multimedijalni sistem, kojim se upravlja svim funkcijama u vozilu. Za razliku od osnovnog modela „kaptura“ u kojem je enterijer monoton, u modelu s testa kabina izgleda skupo i moderno. Osnovni „kaptur“ košta 12.490 evra, model s testa oko 17.000 evra, dok se najjeftiniji dizel plaća 14.390 evra.

ČINJENICE RENO KAPTUR 1,5 DCI Motor: 1.461 ccm Snaga: 90 KS, 4.000 o Moment: 220 Nm, 1.750 Masa: 1.245 Ubrzanje 0-100 km/h: 13,1 s Maks. brzina: 171 km/h Dužina / širina / visina: 4.122 / 1.778 / 1.566 Međuos. razmak: 2.606 Prtljažnik: 377 / 1.235 l Rezervoar: 45 l Potrošnja na testu: 5 l Osnovni model: 12.490 evra Testirani model: 17.000 evra

Tvrdo VEŠANJE NEMAČKI PODEŠENO Zarad stabilnosti, amortizeri u „kapturu“ su tvrđe podešeni. Time je obezbeđena veoma dobra stabilnost (gume 205/55 R17), ali se o francuskoj udobnosti ne može govoriti. Preko ležećih policajaca prelazi ubedljivo zahvaljujući klirensu od čak 200 mm, ali se rupe dobro osećaju u kabini. Pored amortizera modifikovane su i opruge.