Od sada je moguće podneti on-lajn zahtev za servisiranje

SVE NA OPEL PORTALU: Vodič za sve vlasnike munja

Suština projekta je shvatiti i ceniti vrednost svakog klijenta tokom životnog veka jednog vozila, ne samo u trenutku kupovine

Auto
> 20:10h

BEOGRAD - Iz sobe u servis. Srbija je deseta zemlja u Evropi u kojoj je pokrenut „Opelov“ postprodajni ABC program o prikupljanju, upravljanju, konverziji i zadržavanju što je moguće većeg broja potencijalnih klijenata postprodaje. Suština projekta je shvatiti i ceniti vrednost svakog klijenta tokom životnog veka jednog vozila, ne samo u trenutku kupovine. Kao sastavni deo ABC programa, kompanija „Opel“ pokrenula je i portal www.myopel.rs, koji između ostalog nudi: - on-lajn zahtev za servisiranje: zakazivanje preko interneta - lokator dilera: izbor najbližeg dilera - profil vašeg opela: sadrži važne podatke o automobilu, kao i servisnu istoriju - podsetnik na servis - bilten s vestima i ponudama iz „Opela“ - personalizovane ponude za svakog klijenta, kao i mnoge atraktivne popuste, uz dodatnu opremu i servis Na portalu postoje i neke fantastične opcije. Unosom broja šasije i izborom željenog dilera možemo dati individualne ponude i obaveštenja o zanimljivim „Opelovim“ promocijama u blizini vašeg mesta stanovanja.