Foto: Kurir

Specijalni gost Jost Löhnenbach

Adria Media Group domaćin prvog IAB Masterclass seminara

Predrag Roganović, direktor digitalne divizije kompanije, rekao je da naša kompanija želi ne samo da bude lider na tržištu već i da utiče na razvoj digitalnog tržišta u regionu i uvodi nove tehnologije i praksu uopšte

Društvo
> 21:10h
FOTO: Kurir
FOTO: Kurir
FOTO: Kurir
FOTO: Kurir

Danas je u prostorijama medija centra Adria Media Group održan prvi IAB Masterclass seminar. Tema ovog seminara bio je programmatic trading – automatizovana prodaja i zakup oglasnog prostora, koji stiču sve veću popularnost i uspeh u celom svetu, a odnedavno je ovaj vid digitalne tehnologije počeo da se primenjuje i kod nas.

Napredne opcije koje ovakav vid medijskog zakupa nudi dovele su do rasta display oglašavanja na razvijenijim tržištima. O ovoj temi govorio je specijalni gost Jost Löhnenbach, Head of Sales, New and Emerging Markets – Europe (DataXu). Izvršna direktorka IAB Srbije Gabrijela Stjepanović ovim povodom je izjavila: „Cilj nam je da s vama podelimo neophodna znanja iz ove oblasti i da na adekvatan način pripremimo sve učesnike na tržištu za trendove koji dolaze kako bismo svi ostvarili maksimalnu dobit od ovakvih inovacija.“

U želji da podrži dobru praksu, kao i razvoj digitalnog tržišta u Srbiji, Adria Media Group bila je domaćin ovog seminara. Predrag Roganović, direktor digitalne divizije kompanije, rekao je da naša kompanija želi ne samo da bude lider na tržištu već i da utiče na razvoj digitalnog tržišta u regionu i uvodi nove tehnologije i praksu uopšte.

Roganović je dodao da IAB Srbija, ali i sve druge zvanične institucije koje doprinose zajedničkom naporu u razvoju i edukaciji tržišta mogu da računaju na sve vidove podrške vodeće izdavačke kuće na zapadnom Balkanu kakva je Adria Media Group.