LC Waikiki

Svako zaslužuje da bude dobro obučen, po pristupačnoj ceni

Od kako su 1997. godine od francuskog osnivača kupili LC Waikiki, njegovi sadašnji vlasnici prave krupne korake u pravcu osvajanja globalnog tržišta.

Beograd
> 00:00h

Ovaj poznati brend odavno je prevazišao okvire male franšizne kompanije, a otvaranjem prve prodavnice van granica Turske, u Rumuniji 2009. godine, postavljeni su temlji ozbiljne modne kolekcije koja jednaku pažnju poklanja i mladima i onim nešto starijima i polako postaje jedan od lidera u industriji odeće. Svako novootroreno prodajno mesto donosi i novo uzbuđenje za ljubitelje „casual“ garderobe, a LC Waikiki misija da „svako zaslužuje da bude dobro obučen“ postala je poznata širom sveta. Modni brend LC Waikiki ponovo je u centru pažnje i kod nas, jer od 17. marta posetioci beogradskog šoping centra Ušće mogu da uživaju u novom prodajnom objektu. U prostranoj, modernoj prodavnici naći ćete najširi asortiman odeće visokog kvaliteta za žene, muškarce, tinejdžere i decu, koja prati najnovije svetske modne trendove, uz veoma povoljne cene. U prijatnoj amosferi prodajnog prostora, okruženi širokim spektrom boja koje su zastupljene u kolekcijama, u LC Waikiki svako može da pronađe nešto za svoj ukus – od tradicionalnih stilova do najmodernijih kreacija. To mogu da potvrde 12 miliona posetilaca koliko u proseku nedeljno uđe u LC Waikiki prodavnice u svim zemljama u kojima su prisutni. Sa ovom prodavnicom, ukupan broj LC Waikiki prodajnih mesta na Balkanu popeo se na 50, što predstavlja jednu od najvećih investicija u ovo tržište u oblasti modne industrije.

Najznačajnije komponente LC Waikiki proizvoda jesu kvalitet i dostupnost. Načelo svih kolekcija je da se ljudi osećaju dobro, a svi odevni predmeti izrađeni su u skladu sa najrazličitijim stilovima. Kolekcije se odlikuju jedinstvenim stilom koji spaja aktuelne modne trendove sa nešto ležernijim i neformalnijim pristupom, uvažavajući različite generacije i njihove ukuse. Poverenje kupaca zadobijeno je širokim rasponom proizvoda prilagođenih svakom tržištu na kome se LC Waikiki nalazi. Udobni, moderno dizajnirani i visokokvalitetni odevni predmeti i aksesoari u mnogim kategorijama, kao i kolekcije za bebe i trudnice, sportska oprema i odeća ekstremnih veličina prate najsavremenije modne trendove. Takođe, veoma je ambiciozna i kolekcija džinsa koja se proizvodi pod brend imenom LC Waikiki, kao i pod-brendovi LC Waikiki „Collection“ i LC Waikiki „Casual“ za one koji žele da se obuku elegantno i sa stilom. Ponuda je prilagođena širokom spektru kupaca, a segment proizvoda konstantno se oblikuje prema potrebama svakog pojedinačnog tržišta i profilima potrošača. Tako se na jednom tržištu može naći široka paleta klasičnih stilova, na drugom više raznolikosti i veći izbor odeće za poslovne prilike, dok su na trećem zastupljene „kežual“ i kolekcija proizvoda u trendu. Pored odeće za sve sezone, oni kojima su aksesoari neodvojivi deo garderobe iznenadiće se izgledom i funkcionalnošću LC Waikiki kolekcije „sitnica“ za najrazličitije namene. U širokom asortimanu odeće i aksesoara svi članovi porodice mogu da pronađu nešto za sebe, jer su u LC Waikiki zastupljeni odevni predmeti za bilo koji stil i ukus svakog kupca. Kada na to dodamo i veoma popularne cene, jasno je da moto brenda da „svako zaslužuje da bude dobro obučen po povoljnim cenama“ itekako ima opravdanje. Velika važnost pridaje se i vizualnoj komponenti prodajnih mjesta, izlaganju proizvoda i kvalitetu usluga koje pružaju zaposleni u prodavnicama. Uspevajući da odnos cene i kvaliteta održi na vrlo visokom nivou, ovaj brend će svakako biti odlično pozicioniran na našem tržištu, jer je upravo to ono što naši kupci žele. S obzirom da je tržište Srbije jedan od većih na Balkanu i strateški veoma važno za sve modne brendove, pa tako i za LC Waikiki, možemo očekivati i dalju ekspanziju ovog brenda što najavljuju i ambiciozni planovi koje kompanija ima, a to je da dugoročno potane tržišni lider. Inovativni pristup poslovanju dodatna je vrednost koja oplemenjuje kompaniju, što će, uz stalni razvoj infrastrukture i iskustvo menadžmenta doprineti dobroj startnoj osnovi i na razvijenim evropskim tržištima. Strateško vezivanje za naš region ima i širi značaj za kompaniju, jer može da otvori vrata ka tržištima Evropske Unije, čime će vizija da postane jedna od tri najuspešnije modne trgovine u Evropi biti u najvećoj meri ispunjena. Zahvaljujući poslovnoj strategiji koja kupca stavlja na prvo mesto, dalji razvoj LC Waikiki ne treba dovoiti u pitanje.