NOVO ČITANJE KLASIKA
NENAD JEZDIĆ: Moramo da odrastemo i priznamo greške!
Za razliku od 1984, „Mrešćenje šarana“ smo skrojili malo modernije. Šnit i vez su identični jer se vekovima ne mrdamo od svog mentaliteta i političke ostrašćenosti
> 00:00h
U godini u kojoj Atelje 212 slavi šest decenija postojanja sezonu premijera zatvoriće drama „Mrešćenje šarana“ u režiji Milana Neškovića. Čuveni tekst Aleksandra Popovića ponovo će se od sutra igrati na sceni pozorišta u Svetogorskoj ulici, gde je izvedena farsa „Ljubinko i Desanka“, a jednu od glavnih uloga tumačiće Nenad Jedzić. Mrešćenje šarana već je igrano 1984. u Ateljeu i vreme je da se ponovo stavi na repertoar i malo presvuče. Skrojićemo ga malo drugačije i modernije. Šnit i vez su identični jer se decenijama i vekovima ne mrdamo od svog mentaliteta iz svojih predumišljaja, predrasuda, socijalne i političke ostrašćenosti. Aca je skrojio jednu priču da se vraćamo u našu praistoriju, što je i sadržaj naših budućih dana i neke nove istorije - kaže Jezdić. Opet igra s Dubravkom Urbani i ruralni svet
O druženju s piscem TAJNOVIT, BLAG I MILOSTIV Nenad je velikog pisca upoznao u Ateljeu pre više od 20 godina, nakon premijere drame „Ljubinko i Desanka“. - Nikad neću zaboraviti ambrele koje je poklonio Milici Mihailović, Sergeju Trifunoviću i meni. Proveo sam ceo dan s njim 1995. na filmskom festivalu u Herceg Novom. Bio mi je tajnovit jer sam tada bio nezreo da primim i tumačim godine koje su usledile. Bio je blag i milostiv čovek.