icon-commentsicon-galleryicon-reacticon-totopicon_react
Foto: Printscreen Mfd.ru

5 razloga za dolazak na DAMconf 2016 u Zagrebu

Sve sitnije brojimo do regionalne konferencije digitalnog oglašavanja 10.11.2016. u zagrebačkom Hypo Centru koju ove godine zajedničkim snagama realizuje vodeća regionalna mobilna oglašivačka mreža ClickAttack.

Objavljeno: 02.11.2016. 10:41h

 

U slučaju da se još uvek dvoumite oko dolaska, donošenje odluke olakšaće vam ClickAttack-ova lista 5 razloga zašto bi svako ko se bavi marketingom trebao doći na DAMconf:


 

1. Networking. Networking. Networking.

 

ClickAttack predstavnica Kristina Šaško među posetiocima konferencije najavljuje marketing menadžere velikih kompanija i brendova, direktore digitalnih sektora u regionalnim marketinškim agencijama, čelnike uglednih regionalnih preduzeća kao i brojne uticajne osobe u regionu. Prošle godine demografija publike izgledala je ovako: brendovi 36,92%, mediji 31,31%, agencije 29,44% i diveloperi 2,34%.

 

2. Prethodne dve konferencije su zabeležile veliki uspeh.

 

Sa time se slaže i predstavnik Nimbletank kompanije David Skerret koji se ove godine, po treći put, vraća za govornicu kako bi pričao o digitalnim trendovima!  Posetioce očekuje bogat program, razne aktuelne teme i zanimljivi govornici. A kad smo kod govornika...

 

3. Govornici koji mudro zbore.

 

Za govornicom će biti eminentni marketinški stručnjaci iz čitave Evrope. Među ostalima, imaćete priliku da čujete Shazam-ovog Richarda Harlessa, Roberta Agostija iz britanskog Manning Gottlieb OMD-a kao i SpotX-ovog Leona Siotisa.

 

4. Spojite zanimljivo sa korisnim.

 

Nakon konferencije sledi druženje marketinških entuzijasta na kojem ćete imati priliku da razmenite vizitke sa svim potencijalnim saradnicima i popričate sa onima koje već dugo niste videli. Na sam datum konferencije, 10.11.2016, u Zagrebu će se desiti čak 33 druga događaja, izložbi, koncerata i sl, pa će svi ljubitelji knjiga ali i obožavatelji Placeba imati priliku da spoje zanimljivo sa korisnim.

 

5. Izlaz izvan okvira mobilnog oglašavanja.

 

Dok je na dosadašnjim konferencijama naglasak bio isključivo na mobilnom oglašavanju, ove godine će predavanja, paneli i prezentovane studije biti okrenuti gorućim tema kao što su nativno i programmatic oglašavanje, audience measurement ili pak pitanju koliki je doprinos mobilnih uređaja činjenici da su korisnici stalno online.

 

Ostale detalje možete pronaći na website stranici konferencije www.damconf.com

 

Dođite i vi na DAMconf 10.11.2016. u Zagrebu!