icon-commentsicon-galleryicon-reacticon-totopicon_react

Osigurajte uspeh u novoj godini

Ovih šest stvari morate da znate ako želite da se uspešno bavite marketingom u 2017. godini

Kako vreme prolazi, potrošači su naučili da ignorišu mnoge marketinške trikove. To je nešto čemu savremeni stručnjaci za marketing moraju da se prilagode.

Objavljeno: 28.12.2016. 15:24h

 

Ne tako davno, tradicionalne web stranice su oblikovale način na koji komuniciramo, kupujemo i, što je još važnije, način na koji donosimo odluke. Prošlo je i vreme kada se posebno obraćala pažnja na sadržaj u delu „O nama" na web stranicama.


 

Danas su mobilne web stranice i sigurne poslovne web stranice postale prioritet, a besprekorno korisničko iskustvo je postalo moćan alat za privlačenje kupaca.

 

Predstavljamo vam listu najboljih praksi koje će vam u narednoj godini pomoći da vaše web stranice uspešno privlače i zadržavaju posetioce i pretvaraju ih u kupce.

 

1. Zapamtite pravilo „prvih pet sekundi“

 

Imajte na umu da je upravo prvih pet sekundi vreme koje imate da ostavite dobar utisak na svoje posetioce.

 

Dugme „back“ je dugme koje se najčešće koristi na internetu. Ako ne pružite direktan odgovor korisniku i ne zadovoljite njegove potrebe, on neće oklevati da napusti vašu stranicu. Proverite da li je vaša web stranica dovoljno uverljiva da može da skrene pažnju čitalaca već na prvi pogled i da li im daje razloga da ostanu na stranici.

 

2. Kreirajte odgovarajuće poruke prilagođene svakoj stranici

 

Najistaknutiji aspekt prezentacije je poruka koja se prikazuje na svakoj stranici. Ako želite da vaše web stranice budu efikasne, jasna i sažeta poruka sa ograničenjem od nekoliko reči može da bude od velike koristi. Ne stavljajte duge odlomke na početnu stranicu, jer će tolika količina teksta odmah odbiti posetioce.

 

3. Poziv na akciju treba da bude pravilno postavljen

 

Da biste znali kako je najbolje da postavite svoj poziv na akciju, pogledajte web stranice uspešnih svetskih kompanija ili e-komercijalnih portala, kakvi su Amazon ili I-bej (eBay).

 

Najčešće su to pozivi „Kupi odmah", „Zatražite ponudu" i tome slični. Najbolji poziv na akciju, CTA (engleska skraćenica za poziv na akciju) jasno pokazuje posetiocima šta im nudite tako da oni mogu odmah da shvate koncept stranice u svojoj glavi.

 

Poželjno je da stavite CTA dugmad na gornju polovinu stranice, jer treba da imate na umu da bi korisnici mogli da budu lenji i da neće skrolovati nadole. Ako je stranica preduga, trebalo bi da uzmete u obzir postavljanje još jednog poziva na akciju na kraju stranice.

 

4. Stvaranje poverenja

 

Bilo da kompanija za koju radite prodaje proizvode ili pruža usluge, izgradnja poverenja između brenda i potencijalnih kupaca, kao i postojećih klijenata, vrlo je važna. Zato bi trebalo da uvek odgovarate na svaki upit kupaca – bilo kroz komentare, tvitove ili kroz mejlove.

 

Osim toga, trebalo bi da imate i poseban kontakt-telefon na koji kupci i klijenti mogu da pozovu kako bi razgovarali s vašim predstavnicima. Takvi detalji mogu presudno da utiču na to da li će kupci da kliknu na dugme „kupi“ ili „odustani“.

 

5. Redovno ažurirajte vaše web stranice

 

Sadržaj je uvek bitan. Vaše posetioce nikada ne bi trebalo da dočeka zastarela poruka ili ponuda. Osim što će odmah da napuste stranicu, velika je verovatnoća i da će izgubiti svako interesovanje za vašu firmu.

 

Razlog za to je jednostavan: posetioci će pomisliti da vaša kompanija više nije aktivna, što može da ima veoma negativne posledice po uspeh vašeg marketinga. Nikada ne zaboravite da je vaša web stranica ogledalo vaše kompanije. Vaše web stranice treba da prikazuju aktivno stanje vaše kompanije, najnovije trendove i najnovije sadržaje.

 

6. Deljenje na društvenim medijima

 

Ako želite da se o vašem brendu priča na internetu i da stvorite lojalne kupce, društveni  mediji mogu da budu najsrećnije rešenje za vas.

 

Omogućite svojoj publici da na jednostavan način deli sadržaj sa svojim prijateljima i pratiocima tako što ćete postaviti dugmad za direktno deljenje sadržaja na web stranici. Ovaj jednostavan korak može da vam omogući izvrsnu priliku da više obožavalaca promoviše vaš brend, što će privući pažnju novih kupaca i ubrzati proces prodaje.

 

Komunikacija s potrošačima se sve više seli na internet, a upravljanje web stranicama je samo jedan od zadataka menadžera digitalnih medija. Ako vas interesuje karijera u ovom svetu, veštinama za uspešno bavljenje možete ovladati na ovom sertifikovanom treningu.