icon-commentsicon-galleryicon-reacticon-totopicon_react

Uspeh u novoj godini

Oprobajte ove tri ideje za uspešan digitalni marketing u 2017. godini

Prošla godina je bila godina ispunjena promenama u digitalnom svetu. Mogli smo da vidimo kako se uvodi efemerni sadržaj na Instagramu, povećava broj karaktera na oglasima za Google AdWords, inovacije u live streamingu, promene algoritama i sveukupno premeštanje fokusa na jedinstven, kreativan marketing sadržaja.

Objavljeno: 25.01.2017. 16:33h

 

Dobra vest je da je 2016. godina donela mnogo načina za stvaranje novih strategija, testiranje novih taktika i angažovanje klijenata na još dubljem nivou. Ako je digitalni marketing ono što vas interesuje, evo na šta bi trebalo da se usmerite u 2017. godini, po preporuci magazina „Forbs“.

 


Iza kulisa: Odvedite korisnika „iza scene“ na posebne događaje, nudeći im uvid u svet koji je obično zatvoren za njih. 

„Barberi“, na primer, to radi uz prenos sa svojih slikanja modela za kataloge. Možete im pokazati proces proizvodnje, osmišljavanje poboljšanja usluga i tome slično.

Demo: Naučite korisnike neku novu veštinu. Ako ste agencija za nekretnine, primera radi, možete da snimite niz koji podučava korisnike kako da na najbolji način pripreme svoj dom za prodaju. 

„Tough Mudder“ je savršen primer brenda koji koristi live streaming kako bi se povezao sa svojom publikom. Kao tvorci brenda u kategoriji zdravlja i fitnesa, oni koriste prenos uživo na Fejsbuku da bi dali gledaocima korisne savete kako da se vrate u formu nakon praznika.

2.Kratkotrajni sadržaj

Očekuje se ​​da će popularnost prolaznog, odnosno kratkotrajnog sadržaja ove godine da raste. 

Šta je prolazni ili kratkotrajni sadržaj? To su sadržaji koji nestaju nakon određenog razdoblja. A ako ste mislili da su postovi koji nestaju bili samo nešto što je prisutno na platformi „Snapčat” (Snapchat), razmislite ponovo. 

Instagram je pokrenuo sopstvenu funkciju prolaznog sadržaja, „Instagram Stories“, a samim tim, predstavio koncept za novu publiku. Stvaranje sadržaja koji će nestati nakon 24 sata može da deluje kao neprivlačan predlog za većinu marketinških stručnjaka, ali ako je to mesto koje privlači pažnju vaših korisnika, ne bi trebalo da oklevate. 

Dobra vest je da su i „Snapchat“ i „Instagram Stories“ dizajnirani za sadržaj koji deluje spontano i kao da je nastao u ovom trenutku. 

Poslednja stvar koju želite jeste da objavite sadržaj koji je preterano uređen, formalan ili krut. To znači da ne treba da trošite vreme na snimanja ili izradu scena u studijima – stvaranje ovog sadržaja mora da bude brzo, neobavezno i da to budu kratki sadržaji koji ne koštaju ništa (ili gotovo ništa). 

Usredsredite se na odražavanje ljudskih osobina svog brenda. Ako je vaš brend nov u ovom polju, pokušajte  da počnete od „iza scene“ GIF-ova ili video-snimaka, najava novosti brenda ili isečaka iz nekih događaja.

3.Inovacije u sadržaju + personalizacija

Kako navode brojni svetski marketinški stručnjaci i analitičari, sadržaj će biti važniji nego ikada u 2017. godini  i važno je da i dalje bude među najbitnijim delovima marketinške strategije. 

Ključna stvar koju treba napomenuti jeste da sve više brendova ulaže u stvaranje novih, zanimljivih sadržaja, tako da će na ovom polju biti mnogo više „gužve“. 

To znači da marketinški stručnjaci moraju da ulože još više napora kako bi bili sigurni da se njihov brend ističe, što je razlog zašto se preporučuje da se fokusirate na inovacije sadržaja u 2017. 

Održavanje aktivnog bloga je pravi – i nužan – prvi korak, ali to ne znači da je to dovoljno da vas izdvoji iz mnoštva. Ova godina je idealna da pokažete kako vaš brend može da stvara sadržaj koji  je inovativan i uzbudljiv. 

Jedan od ključnih načina da stvarate inovativne sadržaje jeste da radite na personalizaciji.  Internet postaje sve sofisticiraniji, a sa njim iste takve postaju i potrebe i očekivanja korisnika. 

Personalizacija je ključ za povezivanje s korisnicima i povećanje konverzija, jer omogućuje da se ispune potrebe tih konkretnih korisnika. Pažljivo koristite analitičke alate kako biste dobili uvid u što više korisnih informacija o svojim korisnicima. Te podatke možete koristiti za segmentiranje korisnika u grupe koje mogu da se  baziraju više na individualnoj osnovi.

Gotovo svim današnjim kompanijama je važno da na pravi način upravljaju digitalnom komunikacijom i oglašavanjem. Zbog toga su digitani marketinški stručnjaci sve traženiji i plaćeniji. Ako je ovo karijera koju priželjkujete, više detalja možete saznati na ovom linku.