Foto: Nebojša Mandić

Turistička organizacija Beograda

BG HOTELI RASPRODATI ZA USKRS Popović: Najviše stranaca iz Turske, Grčke i bivših YU republika

BEOGRAD - Smeštajni kapaciteti beogradskih hotela za Uskrs gotovo su popunjeni, ali u prestonici će se uvek naći slobodno mesto za one koji žele da dođu, poručio je direktor Turističke organizacije Beograda Miodrag Popović.

Beograd
> 00:00h

"Voleo bih da kažem da je Beograd potpuno rasprodat za Uskrs, jer su smeštajni kapaciteti gotovo popunjeni, ali ovo jeste veliki grad, imamo 95 hotela i uvek će se naći slobodno mesto i to je moja poruka onima koji žele da dođu - uvek ima mesta, Beograd uvek pronađe mesto za goste koji bi da dođu", rekao je Popović.

Kaže da Bugari nisu ti koji najviše dolaze u srpsku prestonicu, već da najviše posetilaca dolazi iz regiona, pre svega ljudi iz Turske, Grčke i zemalja bivše Jugoslavije.

"To su najčešći gosti u Beogradu, međutim, nikako ne treba zaboraviti da im se izuzetno brzo približavaju i gosti iz zapadne Evrope, ili Izraela, jer, recimo, u odnosu na prošlu godinu, broj gostiju iz te zemlje porastao je za 400 odsto", istakao je Popović.

Takođe, napominje da je broj kineskih gostiju, na nivou cele Srbije, u prva dva meseca ove godine porastao za 105 procenata, te da su sve to podaci koji govore o rastu koji je, podvlači, evidentan četiri godine za redom.

Popović "ne bi prebrojavao" ko odakle dolazi, sve dok u tolikom broju dolaze i dok Beograd, između ostalih, ima događaje posvećene deci, koji su "lepo lice i Beograda i Srbije" i koji se "očigledno najviše dopadaju gostima iz inostranstva".

Posetioci Beograda, kaže Popović, najviše su zainteresovani za četvorodnevne aranžmane, takozvane "Siti brejk" ture, koje su glavni turistički proizvod Beograda, a pre svega, to su ture razgledanja, od helio tura i razgledanja Beograda iz vazduha, preko razgledanja sa turističkih brodova, do "segveja, one čudne sprave na dva točka", kojom se može obići Kalemegdan uz vodiča.

"Dakle, ponuda Beograda ne razlikuje se, a u nekim segmentima je i bolja i inventivnija, od ponude bilo kog turističkog centra u Evropi", rekao je direktor TOB.