icon-commentsicon-galleryicon-reacticon-totopicon_react
Foto: Profimedia

VALJA GA POSLUŠATI

SMATRA SEBE EKSPERTOM! JAPANSKA PORNO ZVEZDA OTKRIVA TAJNE TRAJNE EREKCIJE: 8 saveta koje vam do sada NIKO nije dao, A TREBALO JE! (FOTO)

Objavljeno: 07.06.2018. 14:31h

 

Ken Šimizu stekao je ogromnu slavu ulogama u filmovima za odrasle, te sebe smatra stručnjakom za erekciju. Putem društvenih mreža podelio je sa čitavim svetom zašto je tačno važno voditi računa o ishrani, vežbanju i snu, te zašto je bilo šta od navedenog neophodno za dugotrajnu erekciju. Takođe, on je pružio svim muškarcima 8 stvari koje ne bi trebalo da rade, ukoliko žele da "njihov prijatelj" bude što duže u poslu.


 

"Ovo je moja hrana za erekciju, uz spavanje i vežbanje. To je ono što erelciju čini dugotrajnom. Dodaci u iskrani su ništa naspram ovoga, iako se mnogi muškarcu upravo na njih oslanjaju. Ono što vam zaista treba je brokoli, japanski planinski jam, avokado, govedina, plava riba, odnosno riba bogata omega-3. Ne zaboravite da redovno radite čučnjeve i da dovoljno spavate", pisao je on.

 

foto: Twitter screenshot

S druge strane, pre nego što se prepustite nekoj od sledećih osam stvari, dobro razmislite.

 

1. Pušenje

 

Pre nego zapalite cigaretu, razmislite kako će to uticati na vaš penis. Osim što može da izazove rak pluća, srčane bolesti, bore, žute zube, ali i tanji novčanik, pušenje šteti muškosti. Udisanje nikotina sužava krvne žile, što znači i manji protok u penis, a to vodi dalje slaboj erekciji. Cigareta menja i teksturu sperme. Međutim, ako ste strastveni pušač, nemojte odmah pasti u depresiju, jer spas postoji. Naučnici su dokazali da prestanak pušenja vodi dugotrajnijim erekcijama, a time i većoj sreći vaše partnerke.

 

2. Teško opijanje

 

Verovatno ste u nekom trenutku života bili u situaciji kada alkohol toliko utiče na vas da ne možete da se pomerite, a želite. Preterana konzumacija alkohola povezuje se sa smanjenim protokom krvi u penis i manjim seksualnim nagonom uopšte. Iz tog razloga, ako želite živahniji seks, budite umereni.

 

3. Nezdrava hrana

 

Iako su muškarci retko kad u prilici da okuse sopstvenu spermu, znajte da hrana utiče na njen ukus. Osim toga, nezdrava hrana smanjuje energiju koju imateb u telu, povećava kilažu, dovodi do smetnji s cirkulacijom, vodi u depresiju... Zato pre u jelovnik ubacite više voća i povrća, žitarice i mahunarke, te se spasite muka.

 

4. Sedenje na kauču

 

Ako želite više seksa, ustanite s kauča, isključite televizor, sakrijte kompjuter sami od sebe, nemojte gledati u krevet ili fotelju, izađite iz kuće i prošetajte! Neaktivnost je "ubica" dobrog raspoloženja i zdravlja i vodi u probleme s erekcijom. Vežbanje, trčanje, šetnja, sport generalno ili bilo koja druga aktivnost može da podstakne cirkulaciju, a dobra cirkulacija znači i dobar seks.

 

5. Prekomerna težina

 

Višak kilograma vodi k mnogo većim problemima od same estetike. Masno tkivo ima veliku ulogu u proizvodnji hormona, a previše masti će umanjiti količinu testosterona, muškog hormona odgovornog za seksualni nagon. Takođe, vodi i dijabetesu, a ta bolest je prva stanica na putu do sigurne erektilne disfunkcije.

 

6. Stres

 

Mala količina stresa je dobra jer nas pokreće, ali previše i te kako ugrožava svaki aspekt života, pa tako i seks. Zato, pronađite malo vremena za sebe i opustite se, pronađite hobi koji vas raduje...

 

7. Neispavanost

 

Dok vi spokojno spavate, vaš penis je u poslu - mora da se pripremi za sutrašnje napore! Tokom sna možete imati nekoliko erekcija u trajanju 25 do 35 minuta. To se događa zbog bolje cirkulacije i veće količine kiseonika tokom sna, a to je za vašeg "prijatelja" kao trening u teretani. Nedostatak sna može dovesti do problema s erekcijom. Idealno je, kao što se verovatno nekad čuli i sami, spavati osam sati.

 

8. Ignorisanje mentalnog zdravlja

 

Nije velika mudrost da pesimizam i depresija ubijaju želju za životom, pa tako i seksom. Ako problem pustite da ide svojim tokom, to se sigurno neće dobro završiti. Radije porazgovarajte otvoreno s partnerom, prijateljem ili lekarom i izvucite se iz negativnog stanja u koje ste zapali.

 

foto: Profimedia

(Kurir.rs/24sata.hr/Foto: Profimedia)