PREDSTAVLJAMO: TOJOTA GT86

Tojota GT86 - čari vožnje na nož

Za 33.000 evra stiže 200 KS. Srećom, ima zadnji pogon, pa se uživa u svakoj krivini

Auto
> 21:58h

Ukus zadnjeg pogona! Pod haubom 200 konja, snaga pod zadnjim poklopcem. Motor 2,0 bokser, atmosferski, četvorocilindrični. Mesto - staza Nacionalne vozačke akademije. Jaka kombinacija! „Tojota“ je dovezla sportistu za svaki dan. Jer cena od 33.000 evra nije neuhvatljiva. Ovo je GT86, naslednik „selike“. Nisko težište i motor pomeren unazad doneli su raspodelu mase 53:47. Manuelni šestostepeni menjač je kratkog hoda (u ponudi je i automatski). Brzinom munje ide iz treće u drugu, to je najvažnije. Svaka krivina je radost. Poenta je, naravno, zaigrati zadnjim krajem. Lako se kontroliše u vožnji na nož. „Tojota“ kaže da je GT86 namenjen svim vozačima koji žele uživanje za volanom i koji se ne zadovoljavaju samo neophodnim. Slažemo se.

TOJOTA GT86 Motor: 1.998 cm3 Snaga: 197 KS pri 7.000 o Masa: 1.180 kg Dužina / širina / visina: 4.240 / 1.740 / 1.285 mm Ubrzanje 0-100 km/h: 8,2 s Maks. brzina: 220 km/h

Oprema Za 33.000 evra dobija se vrhunska oprema. Tu je samoblokirajući diferencijal, koža, grejanje sedišta... Doplaćuje se automatski menjač i navigacija u metalik boji.