Foto: Printscreen/Instagram

JEZIVO

ŠOK! ŠTA SVE NEĆE URADITI ZBOG POPULARNOSTI: Na mrežama kruže opasni izazovi, mladi se povređuju da bi bili u TRENDU! (VIDEO)

Ludi svet

Jednom davno je Endi Vorhol proročki rekao da će u budućnosti svako imati svojih 15 minuta slave, a kako ta rečenica datira sa kraja šezdesetih godina prošlog veka, veoma je jasno da je veliki umetnik znao o čemu govori.

Svedoci smo da sve češće mladi ljudi, ponekad i deca rade razne bizarne stvari na društvenim mrežama da bi privukli pažnju i postali popularni jer je ta popularnost povezana sa uspehom i novcem. Izmišljaju se psihičke bolesti, jedu tablete za pranje veša, guše se, konzumiraju cimet u velikim količinama, ližu sladolede po radnjama, a zatim ih vraćaju u frižidere... spisak je beskonačan i često se završi tragično.

foto: Profimedia

Najstrašnije je to što svi ti izazovi nisu nimalo naivni i mnogi mogu odvesti u smrt, a poslednja je tragična smrt malog Arčija iz Velike Britanije koji je isključen sa aparata jer je TikTok izazvo tzv. blackout pošao po zlu.

foto: Printscreen/Instagram

Mladi ljudi iz Srbije nisu izuzetak, a poslednji je i Instagram lajv jednog momka koji je razbijao tanjire o svoju glavu, drugi je visio sa terase, a treći je radio sklekove sa nožem u ustima. Zašto? Teško je odgovoriti, a ne uplesti mnoge činioce i stvari, ali svakako onaj koji prvi upada u oči je element šoka i bizarnosti.

foto: Printscreen/Instagram

Zašto bi neko sebe dovodio u opasnost, pogotovo na društvenim mrežama? Da bi bio viđen. Tu se "biti viđen" i popularnost izjednačava jer realnog benefita nema, osim možda ozbiljnijih povreda, što je tragično.

Niko neće primetiti to što je neko pao sa terase, naboo na nož ilin olupao tanjir o glavu, a čak i da vidi, da li će takvoj osobi pružiti ozbiljnu šansu za neki napredak? Neće.

Kada se pogleda sve ovo, niko nije na dobitku, mladić se povredio, publika je gledala i "njegova slava" je trajala do kraja njegovog lajva jer će, nažalost, neko već za 15 minuta smisliti nešto drugo.

(Kurir.rs)

Bonus video: