Foto: Shutterstock

varaju

PRODAVCI POLOVNJAKA NISU BAŠ ISKRENI: Svaki četvrti "iskrivio" istinu, a često se ne biraju sredstva da bi se kola BOLJE PRODALA!

Auto

Na tržištu polovnjaka cilj je da se postigne što bolja cena, pa prodavci ponekad ne biraju sredstva.

Ilustracijafoto: Shutterstock

Prema istraživanju koje je obuhvatilo 2.300 ispitanika platformi za kupovinu automobila Heycar i YouGov, skoro svaki četvrti vozač u Nemačkoj (23 procenta) varao je pri prodaji svog polovnog automobila kako bi postigao višu cenu za svoj automobil.

U većini slučajeva, ogrebotine su kozmetički uklonjene (12 odsto), a miris cigareta je prikriven (6 odsto).

Iako je oko tri četvrtine (74 odsto) ispitanih izjavilo da nikada nisu varali, 39 odsto kupaca polovnih automobila uvereno je da su prevareni prilikom kupovine polovnog vozila.

foto: Shutterstock

Čak 17 odsto je izjavilo da nezgode i oštećenja automobila nisu iskreno prijavljeni, dok je osam odsto kupaca sigurno da je kilometraža njihovog automobila lažirana.

(Kurir.rs/B92)

Bonus video: