Foto: BACKGRID / Backgrid USA / Profimedia

UŠLA U NOVE VODE

"AKO MEGAN TO MORA DA RADI, ONDA SU BAŠ OSTALI BEZ PARA" Novi biznis supruge princa Harija je sve ostavio BEZ TEKSTA

Pop kultura

Prijateljice vojvotkinje od Saseksa šokirale su društvene mreže objavivši fotografije marmelada u tegli. Reč je o novom brendu Megan Markl (42), a zove se "American Riviera Orchard".

Prvi proizvod koji su napravili jesu teglice sveže marmelade. Modna dizajnerka Trejsi Robins, supruga Brajana Robinsa, predsednika i izvršnog direktora Paramount Picturesa i Nickelodeona, objavila je na Instagramu korpu punu limuna i jedan džem i zahvalila prijateljici Megan što joj je poslala poklon.

foto: MEGA / The Mega Agency / Profimedia

"Hvala na preukusnoj korpi. Apsolutno volim ovaj džem i nisam sigurna da ću ga deliti s nekim. Hvala ti, M", napisala je Trejsi. Ako je suditi prema brojevima na teglici, napravljeno ih je samo 50.

Na društvenim mrežama objavljivane su i slike hleba na koje je namazana Meganina marmelada, koju su dobili retki. I dok jedni podržavaju Harijevu suprugu i smatraju da je vrlo preduzetna, drugi kažu kako ne mogu da veruju na šta je spala.

foto: Bruce Adams / dmg media / Profimedia

"Ako je do toga došlo pa da to mora da radi, onda stvarno nemaju love", komentarisali su.

Megan je u martu dala naslutiti kako je pokrenula novi brend kada je kreirala Instagram stranicu posvećenu projektu.

"Radi na tome već više od godinu dana i radi se o svim stvarima koje su drage njenom srcu - sve stvari oko kojih je vrlo strastvena", rekao je izvor za Page Six.

(Kurir.rs/ Page Six/ Story.hr/ L. S)

Bonus video: