Sedma generacija

Najbolji golf ikada

Novi Golf donosi napredak i savršenstvo u svakom detalju i revoluciju u klasi,koja se odlikuje ekonomičnim motorima i obiljem unapređene tehnologije

Auto
> 17:24h

Lepši, veći, štedljiviji, pametniji! Ovo je sedma generacija i najbolji Volkswagen Golf. U novom modelu sve je redizajnirano: od šasije i pogona u unutrašnjosti, preko celokupnog informacionog sistema i sistema zabave, do novih pomoćnih sistema... Novi model u Srbiji predstavljen je na stazi NAVAK, paralelno s evropskim premijerama. Konceptualno, novi Golf baziran je na MQB modularnoj platformi. Dugačak je 4,255 metara, što je za 56 mm više u odnosu na prethodnika. Širi je za 13 mm, što sada iznosi 1,799 metara, a visok je 1,452 metara, što znači da je niži za 28 mm od prethodne generacije. Produženo je i međuosovinsko rastojanje, koje iznosi 2.637 mm.

Veća je i zapremina prtljažnika, i to za 30 litara, tako da novi model raspolaže sa 380 litara korisnog prostora u gepeku. Dizajn novog Golfa u velikoj meri zasnovan je na prethodnoj generaciji ovog modela. Zaobljene linije na novom Golfu postale su oštrije i blago četvrtaste. To se najbolje uočava na prednjem delu automobila, farovima, haubi i krilima. Slično je i sa zadnjim branikom i stop-svetlima. Novi detalj primetan je kod odvojenog trouglastog komada stakla na prozoru prednjih vrata, koji se nalazi tamo gde se na automobilima starijih generacija nalazilo leptir-staklo. Unapređeni agregati Dostupni su novi motori i 4Motion pogon na četiri točka koji obogaćuju veliku gamu novog Golfa. Ljubitelji Golfa uživaće u novoj generaciji motora koji nude veću ekonomičnost i niske vrednosti emisije CO2. Četiri nova motora: 1,2 TSI BlueMotion od 63 kW (85KS), 1,2 TSI BlueMotion od 77 kW (105KS), 1,4 TSI BlueMotion 90 kW (122KS) i 1,4 TSI BlueMotion od 103 kW (140KS) sa ACT (aktivan menadžment cilindara). Ovi motori mogu se kombinovati sa 6-stepenim manuelnim menjačem ili sa 7-stepenim DSG s duplim kvačilom. 4Motion pogon na sva četiri točka dostupan je kao opcioni u kombinaciji sa 6-stepenim manuelnim menjačem i s motorima, 1,6 l 77 kW (105KS) TDI BlueMotion tehnologija, 2,0 110 kW (150KS) TDI BlueMotion. Osnovni benzinski model (TSI) troši samo 4,9 l/100km, a osnovni dizel motor (TDI) troši 3,8 l/100km. Modeli TSI imaju CO2 emisije od 115 g/km, dok TDI imaju CO2 emisiju od 99 g/km. Golf BlueMotion ima najbolje performanse: 3,2 l/100km i 85 g/km CO2. Još jedan novi motor je 1,4 TSI sa 103 kW/140 KS i automatskim isključenjem cilindra. Kombinovana potrošnja goriva ovog benzinskog motora, koji je podjednako sportski i postojan, iznosi 4,7 l/100km, čemu odgovara 109 g/km CO2. Veoma značajna činjenica je da je unapređena ušteda goriva za maksimalno 23 odsto, u zavisnosti od izbora motora. „Bezbednost i komfor na visokom nivou, parola je novog Golfa. Sistem automatskog kočenja nakon sudara značajan je jer sprečava dalje kretanje i eventualne sekundarne udare automobila nakon sudara. Napredni sistemi Paket asistencije vozaču je u ponudi kao opcioni kod nivoa opreme Comfortline i Highline. Ovaj paket obuhvata ACC adaptivni tempomat, Front Assist sistem praćenja okruženja sa funkcijom City Emergency Braking, zatim Bi-xenon farovi sa LED svetlima, Dynamic Light Assist - dinamična kontrola glavnog svetlosnog snopa, paket Light and sight, Lane Assist - asistencija pri ostajanju u istoj traci, alarm protiv krađe „Plus“, detekciju znakova...

Golfov konvoj spreman za pokret

Tri paketa Osnovni Trendline paket je prilično bogat opremom: klima, elektropodizači prozora, multimedijalni sistem sa ekranom osetljivim na dodir, kožom obloženi upravljač. Nivoi standardne opreme su približni jedan drugome (vidi uokvireni deo). U srednjem paketu Comfortline dostupni su, između ostalog, tempomat, bord kompjuter plus, 15-inčne alu-felne, lumbalna podrška napred... Najviši Highline paket standardno donosi luksuzne dodatke i vrhunsku opremu, kao što su multifunkcionalni volan, ambijentalno osvetljenje, ukrasni detalji od hroma, 16-inčne alu-felne i kvalitetne Alcantara materijale. Novi Golf prezentuje napredak i savršenstvo pa je tako proširen i prostor na zadnjem sedištu. Osnovni paket Trendline ♦ Elektropodesivi spoljni retrovizori ♦ Elektronski imobilizator ♦ Indikator probušenje gume ♦ Start/Stop sistem ♦ Brisači sa intervalskom kontrolom ♦ Zadnje svetlo za maglu ♦ Paket za pušače ♦ Bord kompjuter ♦ Čelicni točkovi 6J x 15“ ♦ Detekcija zamora ♦ Kožni volan i menjač ♦ Automatski klima uredaj ♦ Četiri podizača stakala ♦ Kolor infotejment uređaj (5“) osetljiv na dodir ♦ Elektromehaničko upravljanje ♦ Radio CD MP3 uređaj (čitač SD kartice AUX) ♦ ESP sa ABS i ASR ♦ Filter za polen i prašinu ♦ ISOFIX ♦ Daljinsko zaključavanje ♦ Vazdušni jastuci za vozača i suvozača ♦ Sistem vazdušnih zavesa ♦ Električna parkirna kočnica ♦ Centralni naslon za ruke, napred Cena sa popustom, carinom i PDV (1,2 TSI): 15.500 evra Cena u saradnji sa Porsche Mobility (1,2 TSI) 14.500 evra