Vozili smo Opel Korsa 1,2 Kolor Edišn oprema daje maloj „munji“ novu svežinu pre dolaska naslednika

Opel Korsa 1,2 Kolor Edišn: Ful paket

Prepun Odlične alu-felne, udobna sportska sedišta, kožni volan, dvobojna karoserija - sve to dolazi u specijalnom novom paketu

Auto
> 00:00h

Turbo-oprema! Aktuelna „korsa“ je na zalasku karijere i treba joj injekcija za borbu s oštrom konkurencijom. „Opel“ je zato spremio specijalni paket nazvan „kolor edišn“. Privlači poglede Model s Kurirovog testa krcat je opremom. Tu su odlične alu-felne, sportska sedišta, kožni volan, dvobojna karoserija... Kad se tome doda i cena od 11.400 evra, dobija se veoma dobra ponuda za ovog trendsetera! Pre svega zato što se za ovom „korsom“ mnogi okreću na ulici. Spoljni dizajn odoleva vremenu, posebno sa šminkom na modelu s testa. Zadnji deo je sportski i podseća na ikonu sa znakom munje - „korsu OPC“. Odlična stabilnost Međutim, u kabini problem prave zastareo dizajn instrument-table i monotono osvetljenje. Za utehu je što je završna obrada i dalje na visokom nemačkom nivou, dok mesta ima komotno za četvoro. Važno je da se „korsa“ i dalje vozi dobro i da daje osećaj da ste za volanom višeg segmenta. Rupe „pegla“ valjano, a nemamo zamerke na položaj vozača, kao ni na upravljivost. Možemo da pohvalimo odličnu stabilnost i kočnice, a uputimo kritiku prosečnoj preciznosti menjača. Pod haubom je 1,2 agregat sa 85 konjskih snaga. Nudi prosečna ubrzanja, dok u kombinovanom režimu „pije“ oko šest litara. Sedišta su veoma udobna i amortizuju rupe na putevima... Generalno, „korsa“ se i dalje vozi s uživanjem, a pomenuti paket „kolor edišn“ je prava ponuda!

Karakteristike – Korsa Kolor Edišn  Motor: 1.229 ccm  Snaga: 87 KS, 5.600 o.  Momenat: 115 Nm, 4.000 o.  Masa: 1.135 kg  0-100 km/h: 13,6 s  Maksimalna brzina: 170 km/h  Dužina / širina / visina: 3.999 / 1.713 / 1.488 mm  Međuo. razmak: 2.510 mm  Prtljažnik: 285/1.050 l  Potrošnja na testu (komb.): 6 l  Cena: 11.400 evra