Vozili smo Ševrolet traks, pripadnik nove klase supkompaktnih lakih terenskih vozila

GRADSKA AVANTURA: Vozili smo ševrolet traks!

Agilan male dimenzije i odlična upravljivost čine „traks“ okretnim u urbanim uslovima. Izgleda masivno, ali lako se parkira zbog skromne dužine

Auto
> 00:00h
Sportski... Atraktivan dizajn kruga upravljača FOTO:

Nova pravila u gradu! Urbana moda ponovo nameće trend! Popularnost SUV modela bila je u zenitu pre samo nekoliko godina, ali već sada je šik nešto sasvim drugo. Za grad je potrebno kraće vozilo, lakše i okretnije, što je zadatak poveren novoj klasi, nazvanoj supkompaktni SUV! Lako parkiranje „Ševrolet traks“ uzeli smo na test od Centra „Boban“, dilera „Ševroleta“. On izlazi na teren među prvima i zato je jedan od najjačih igrača. Dugačak samo 4,25 centimetara, lako može da se spakuje na prosečno parking-mesto. Pored toga, model sa testa Kurira u opremi LT ima kameru pozadi i parking-senzore, pa nema neizvesnosti kada idete u rikverc. S druge strane, karoserija je podignuta i izgleda masivno. Dvodelna prednja maska, izdignuta hauba i atletski bokovi pojačavaju efekat. Još nam se više svideo atraktivan sportski enterijer. Subjektivno hvalimo digitalnu instrument tablu jer u svakom momentu imate jasan pregled brzine. Upravljač je sportski i malog obima, mada bi bilo dobro da je malo deblji. Vrhunski su dizajnirani petokraki otvori ventilacije, a tu je i mnoštvo korisnih pregrada, tako da za sve sitnice ima mesta. Štedljiv agregat Pod haubom smo imali 1,4 benzinac sa 138 KS. Radi kultivisano i mirno. Ubrzanja su sasvim zadovoljavajuća za grad, mada nema sportske ambicije, osim ukoliko je kazaljka neprekidno u crvenom delu. Potrošnja je korektna. Pri 100 km/h troši šest litara, dok u gradu „pije“ prihvatljivih osam. Stabilnost je na visokom nivou s obzirom na klasu i s pogonom 4x4 u modelu s testa. U ovom zadatku pomaže mu elektronika, koja pažljivo nadzire prianjanje. S druge strane, to je plaćeno tvrdim ogibljenjem, pa „traks“ oseća gotovo svaku gradsku neravninu i rupu. Komande su mekane i vozi se veoma lako i okretno, mada zameramo što palica menjača nije još podignuta, jer bi utisak bio još bolji. Cena od 15.990 evra (1,6, 115 KS) čini se korektnom za prednosti „traksa“, dok je model s testa u jakoj opremi 21.000 evra. An Pregledajte fotke u autu Srednji LT i najviši nivo opreme LT plus imaju ugrađen MyLink sistem, koji preuzima sadržaje s pametnih telefona zasnovanih na iOS i Androidu i prikazuje ih na ekranu od sedam inča osetljivom na dodir. Preko sistema se može pristupiti i muzičkim plejlistama, foto-galerijama, imenicima i ostalim sadržajima koji se nalaze u memoriji telefona. MyLink podržava Tune In internet radio, Siri Eyes Free, funkciju za prepoznavanje govornih komandi, kao i BringGo aplikaciju za navigaciju. Novi terenac je opremljen i USB priključkom, a ukoliko zatreba, tu je i veoma praktična utičnica od 230 V. ŠEVROLET TRAKS 1,4 D AWD - Motor: 1.394 cm3 - Snaga: 138 KS. - Momenat: 225 Nm - Dužina/širina/visina: 4.248 /1.776 / 1.674 mm - Masa: 1.429 kg - Ubrzanje 0-100 km/h: 9,8 s - Maks. brzina: 195 km/h - Potrošnja na testu (grad): 8 litara - Osnovni model: 15.990 evra - Testirani model: 21.000 evra