Inovativna tehnologija autopilota

Ovim modelom Kinezi "napadaju" Teslu: Ovako nisku cenu niko ne može da nadmaši (VIDEO)

Foto: BYD
BYD Qin L EV je srednje veličine sedan sa odličnim dometom, dostupan za sad u Kini. Opremljen je naprednim asistencijama za vožnju, modernim enterijerom i baterijama koje omogućavaju brzo punjenje.

Krajem marta, odnosno 23. marta, BYD sedan Qin L EV iz serije Dynasty, koji cilja mladu potrošačku grupu, zvanično je ušao na tržište sa tri verzije sa dometima od 470 km i 545 km, po cenama od 119.800 juana (16.500 USD), 129.800 juana (17.900 USD) i 139.800 juana (19.300 USD).

Foto: BYD

Kao srednje veličine sedan, Qin L EV je zasnovan na BYD-ovoj e-Platformi 3.0 Evo, sa potpuno novim dizajnom Loong Face i dimenzijama od 4720/1880/1495 mm, sa međuosovinskim razmakom od 2820 mm. Minimalni radijus okretanja je 5,4 m.

Na raspolaganju su četiri boje eksterijera: siva, bela, zelena i bež.

Foto: BYD

Napredni sistem asistencije pri vožnji realizovan je pomoću BYD-ovog “Božjeg oka” C (DiPilot 100) rešenja sa tri kamere, koje omogućava visok brzi navigacioni autopilot, inteligentno parkiranje, automatsko kočenje u nuždi i praćenje mrtvog ugla, između ostalog.

Ugrađeni senzori uključuju pet milimetarskih radara, 12 ultrazvučnih radara i 12 kamera. Dodatne funkcije poput memorijske navigacije biće dodate putem OTA ažuriranja. Takođe je dostupan režim sentinela.

Foto: BYD

BYD Qin L EV nudi dve opcije zadnjeg motora sa trajnim magnetima, koji proizvode 110 kW (148 ks)/220 Nm i 160 kW (215 ks)/330 Nm, uparene sa baterijama od 46,08 kWh i 56,64 kWh Blade litijum-fosfatnih baterija, koje pružaju odgovarajući domet prema CLTC standardu od 470 km i 545 km. Vreme ubrzanja od 0 do 50 km/h je 4,1 i 3,1 sekundi, respektivno.

Dodatno, zvanični podaci pokazuju da je pri 25°C potrošnja energije po 100 km 10,8 kWh. Vreme brzog punjenja od 30% do 80% je 24 minuta.

Unutra, enterijer koji pokreće BYD-ov DiLink 100 pametan kokpit opremljen je 8,8-inčnim punim LCD instrument panelom, 12,8-inčnim plutajućim centralnim kontrolnim ekranom i trokrakom višenamenskom volanom. DiLink 100 je takođe integrisan sa DeepSeek modelom za interakcije sa AI asistencijom.

Najviša oprema dolazi sa 12-inčnim W-HUD-om, 15,6-inčnim plutajućim centralnim kontrolnim ekranom i ugrađenim grejačem i frižiderom za hlađenje.

Ostale standardne konfiguracije uključuju papučicu za ručnu promena brzina, 50W bežično punjenje, daljinsko upravljanje putem mobilnog telefona, ulaz bez ključa i šest zvučnika.

Vozačko sedište podržava 8-načinsko električno podešavanje, dok suvozačko sedište podržava 4-načinsko električno podešavanje. Dok prtljažnik pozadi ima standardni zapreminu od 460 L, dok prednji prtljažnik ima 65L prostora za odlaganje.