skandalozno

Megan Markl rasprodala proizvode za sat vremena: Sad je svi optužuju za marketinški trik

Megan Markl Foto: BACKGRID / Backgrid UK / Profimedia
Izvor blizak Megan Markl tvrdi da je izbacila manje proizvoda od rečenog kako bi nakon rasprodaje mogla da tvrdi da je za njenim brendom velika pomama

Megan Markl, vojvotkinja od Saseksa, našla se u središtu kontroverze nakon što je njen novi lajfstajl brend "As Ever" rasprodat u manje od sat vremena nakon lansiranja, pri čemu je posebno izdanje meda s pčelinjim saćem nestalo za samo pet minuta.

Brza rasprodaja izazvala sumnje

Lansiranje kolekcije od osam proizvoda izazvalo je veliko interesovanje, ali i kritike. Prema navodima portala "The Telegraph" dobro upućeni izvor tvrdi da su proizvodi lansirani u malim količinama i brzo označeni kao rasprodati da bi se generisao interes. Izvor je ovu praksu opisao kao uobičajeni marketinški trik.

Sama vojvotkinja je u objavi na društvenim mrežama pre lansiranja napomenula da će biti ograničene količine za svako sezonsko izdanje, što je dodatno podstaklo spekulacije o namernoj strategiji stvaranja deficita.

Proizvodi i cene

Kolekcija "As Ever" uključuje osam proizvoda sa premium cenama. Namaz od malina u posebnom pakovanju košta 14 dolara (oko 1600 dinara), biljni čajevi (limun-đumbir, pepermint i hibiskus) 12 dolara svaki (oko 1400 dinara), mešavina za palačinke 14 dolara, mešavina za keks 14 dolara, cvetni posip 15 dolara (oko 1700 dinara), a ograničeno izdanje meda s pčelinjim saćem 28 dolara (oko 3000 dinara).

Pogledajte gde nastaju proizvodi Megan Markl:

Usprkos kritikama o visokim cenama, svi proizvodi rasprodati su za manje od sat vremena nakon lansiranja, a med je nestao u samo pet minuta.

Partnerstvo s Netflixom

Proizvodi su razvijeni u partnerstvu s Netflixom, nakon lansiranja Meganine kulinarske serije "With Love, Meghan" prošlog meseca. Netflix nije samo partner u emisiji, već i u poslovnom poduhvatu.

- Mi smo pasivni partner u Meganinom preduzeću i trenutno je to za nas veliki model otkrivanja. Mislim da je Meganin uticaj na kulturu podcenjen - izjavio je izvršni direktor Netflixa Ted Sarandos za "Variety". 

Reakcija na uspeh

Uprkos kritikama, Megan je na Instagramu izrazila zahvalnost svojim obožavateljima:

Proizvodi Megan Markl razvijeni su u partnerstvu sa Netfliksom Foto: BACKGRID / Backgrid UK / Profimedia

- Naše police su možda prazne, ali moje srce je puno! Rasprodali smo se za manje od jednog sata i ne mogu vam dovoljno zahvaliti... za slavlje, kupovinu, deljenje i verovanje. Ovo je tek početak.

Uspeh brenda "As Ever" dolazi nakon uspešnog debija njene Netflix serije koja je, uprkos kritikama medija, dospela na Netflixovu top 10 listu u nedelji premijere i prikupila više od 2.6 miliona pregleda.

(Kurir.rs/Tportal)

Bonus video: Megan Markl i princ Hari na koncertu Kejti Peri

This browser does not support the video element.

00:03
Megan Markl i Hari na koncertu Kejti Peri Izvor: TikTok/julia_17120