"INSAJDERI" BACAJU BOMBE KOJE LIČE NA ĆORKE! "Dobro obavešteni" tviter eksperti od kojih je navijačima muka ponovo "jašu"! Večiti su tema
Dejvid Mekormak u Crvenoj Zvezdi, Zvezda pregovara sa Karsenom Edvardsom, Neno Dimitrijević u Partizanu, Nenu Dimitrijeviću CSKA nudi dvogodišnji ugovor....
Kenan Kamenjaš u Dubaiju, Kabengele u Dubaiju, Partizan želi Kalatesa, Partizan dogovorio Osetkovskog, Moteijunas na meti Zvezde, Milutinov u Milanu, Milutinov u Partizanu, Lučić u Partizanu, Ti Džej Šorts u NBA, Ti Džej Šorts u Panatinaikosu, Ti Džej Šorts u Fenerbahčeu, Ti Džej Šorts u Olimpijakosu, Partizan blizu Monekea, Micić u Olimpijakosu, Micić u Hapoelu, Micića želi Fenerbahče....
Jasna vam je poenta?
Obavezno je brejking, još obaveznije da je "done deal" (završen posao), a od silnih detonacija obično ne bude ni dim!
Dobro obavešteni "košarkaški insajderi" zapravo samo "laju" po tviteru, zarad lajkova, pažnje, publiciteta, a Evroliga je zanimljivo tržište.
Svi znamo kakvi su navijači Partizana i Crvene zvezde i koliko su uključeni u izgradnju svojih timova.
Detalji sa duela Partizana i Crvene zvezde:
Celo leto grobari i delije jedva čekaju da saznaju ko odlazi, a ko ostaje u njihovom voljenom klubu, a pojedinci su to shvatili i počeli da iskorišćavaju.
Gotovo da ne postoji igrač sa iole bitnom ulogom u Evroligi, a da nije povezivan sa večitima.
Andrea Kalconi, Arijel Gindberg i slični "uticajni novinari" nagađaju kao na pijaci, a internet danas trpi sve.
Tako i određene kolege ove "vesti" prenose kao "ekskluzivna saznanja, a ulazi se u začarani krug.
Od insinuacije, do gotove stvari, tanka je granica...
I tako svake godine, sezona je pred kraj, a pijačna licitacija počinje.
Dovoljno je da tekst "pređe preko pet monitora", svako doda nešto svoje, a navijaču se raduju.
Jedno su analize, želje, mišljenja koji bi igrač kom timu "legao", ali informacije iz prve ruke od ljudi koji nisu prošli ni pored svlačionice ni kancelarije su postale degutantne.
Svi dobro znaju koji su relevantni izvori i gde se može pročitati istina.
Do tada, ne obazirite se na razne eksperte i dobro birajte na koji način će informacije dolaziti do vas.