kampanja za gazdu

ZLOUPOTREBA MEDIJA U ŠOLAKOVU KORIST PRELAZI GRANICE REGIONA: Svima postaje jasno šta poslednjih godina rade svuda gde posluju

Foto: Printskrin
Očigledna je namera ovih medija da se pojača "zabrinutost" javnosti zbog neslaganja Šolaka i njemu odanih urednika i novinara sa odlukama većinskog vlasnika

Mediji Junajted grupe, koji su pod diktatom Dragana Šolaka, nastavljaju grčevitu borbu za spašavanje svog gazde, odnosno njegovog bonusa od 200 miliona evra. Iako je ovaj astronomski iznos okosnica sukoba između Šolaka i BC Partners, kao većinskog vlasnika Junajted grupe, udarne Šolakove medijske pesnice N1 i Nova ne odustaju od guranja lažne priče da je reč o pravednoj borbi za slobodu medija.

Tako N1 pod dramatičnim naslovom "Vest o pobuni najviših menadžera Junajted grupe odjeknula širom regiona" objavljuje tekst u kojem se nabrajaju svi portali koji su preneli informacije o problemima unutar ove kompanije. Nova S je istu priču objavila sa naslovom "Mediji masovno o velikoj upravljačkoj krizi koja trese Junajted grupu nakon zahteva 14 rukovodilaca za vraćanje Šolaka i Boklag na čelne pozicije".

Očigledna je namera ovih medija da se pojača "zabrinutost" javnosti zbog neslaganja nekih delova kompanije sa odlukama većinskog vlasnika, pa se priča širi i regionalno, kroz medije u zemljama u kojima Junajted grupa posluje. Ipak, ovo samo pokazuje kako zloupotreba medija u Šolakovu korist prelazi granice regiona. Svima polako postaje jasno šta poslednjih godina u regionu radi Šolak sa svojim biznisima.

Naravno, u obradi N1 i Nove S zabašuruje se pravi uzrok potresa u Junajted grupi a to je 200 miliona evra koje Šolak sudski pokušava da ugura u svoj džep, a BC Partners mu to osporava. Kao što je Kurir pisao, upravo taj novac je razlog zašto osnivač Junajted grupe Dragan Šolak više nije predsednik savetodavnog odbora te kompanije. On je tužio BC Partners da mu duguju bonus koji mu navodno sleduje nakon prodaje dve podružnice u vrednosti od 1,5 milijardi evra.

Od smene Šolaka sa mesta predsednika savetodavnog odbora kompanije i smene jedne od njegovih najbližih saradnica Viktorije Boklag, inače dosadašnje izvršne direktorke, N1 i Nova ulaze u pravu kampanju da odbrane Šolaka i predstave ga kao stub slobode i demokratije. Počelo je od apela urednika i novinara Junajted grupe, koji se pozivaju na ulogu Šolaka kao glavnog zaštitnika slobodnog novinarstva na ovim prostorima.

Oni su ekspresno sastavili pismo u kojem navode da su zaposleni zbog vesti o smeni pomenutih funkcionera "zabrinuti za budućnost slobodnog novinarstva". Nastavljeno je i kroz razne druge tekstove, poput ovog poslednjeg u kojem se pokušava predstaviti da se maltene cela Evropa trese zbog Šolakove smene, a zapravo se radi o tome da neko pokušava da uveća svoj ionako pozamašni konto za 200 miliona evra. Ipak, to nećete pročitati ili čuti na medijima N1 i Nova S.