Prema poslednjim podacima sa crne liste poreskih dužnika, koja je objavljena sa presekom stanja na kraj januara ove godine, kompanija državi duguje 11,97 miliona evra za poreze i doprinose na lična primanja zaposlenih.
Ukupni dugovi tog avio-prevoznika iznosili su na kraju prošle godine 110 miliona evra.
Zaposlenima se duguje šest zarada, kao i doprinosi za staž za period od septembra 2017.godine, prenose Vijesti.
Istovremeno, Dnevne novine izveštavaju da je direktor za tehničko održavanje vazduhoplova u Montenegro Erlajnsu, Ivan Petrović podneo ostavku na tu funkciju 9. marta u kojoj odbacuje odgovornost i obavezu održavanja aviona bivše nacionalne avio-kompanije, a koje će koristiti novo preduzeće ToMontenegro.
Petrović je dostavio ostavku v.d. direktora i rukovodiocu odgovornom za bezbednost saobraćaja Nikoli Vukeliću.
Agencija za civilno vazduhoplovstvo obavila je inspekcijski nadzor u MA i konstatovala nepravilnosti u održavanju aviona.
"Reč je o vazduhoplovima koji treba da obavljaju saobraćaj za ToMontenegro. Agencija, tokom inspekcijskog nadzora, ili nije bila obaveštena ili je propustila da konstatuje da je direktor za tehničko održavanje vazduhoplova u MA Ivan Petrović podneo ostavku", rekli su za Dnevne novine predstavnici zaposlenih u Montenegro Erlajnsu.
Prema njihovim rečima, radovi oko aviona, bez definisane odgovornosti, izuzetno su opasni.
"Nekoordinisane i neorganizovane akcije, kako bi avioni bili spremni za poletanje u nerealno kratkom roku, izuzetno su riskantne, i bojimo se da oni koji te akcije sprovode možda nisu ni svesni da ulaze u zonu rizika koji može dovesti do fatalnih posledica", naveli su predstavnici zaposlenih u MA.
Dodali su da će se tim ;povodom obratiti i Evropskoj agenciji za vazduhoplovnu sigurnost.
Kurir.rs/Tanjug