NOVA BRUKA EVROLIGE PREMA VEČITIMA! Pokušali su da sakriju ovaj podatak o Partizanu i Zvezdi! Isplivala istina pa pokrenuta ISTRAGA!
Grčki mediji objavili poverljive rezultate istraživanja koje čelnicima takmičenja ne ide u prilog jer srpskim klubovima traže po pet miliona evra za učešće. Evroliga sprovodi internu istragu o tome kako su podaci procurili u javnost
Evroliga praktično ucenjuje srpske klubove Partizan i Crvenu zvezdu tražeći im po pet miliona evra za trogodišnju licencu, pa je sasvim logično da je pokušala da sakrije podatke o popularnosti na društvenim mrežama!
Pojedini grčki mediji objavili su poverljive dokumente elitnog takmičenja, to jest istraživanje koje je sprovedeno u drugoj polovini 2024, a u njima se jasno vidi da su, kad je internet u pitanju, najpopularniji Panatinaikos, Partizan i Crvena zvezda. Pošto je "mleko proliveno", čelnici Evrolige pokušali su da saniraju štetu tvrdeći da podaci nisu tačni, a pokrenuli su i internu istragu kako bi otkrili ko je rezultate dostavio medijima.
Videći da joj nije preostalo ništa drugo, Evroliga je izdala saopštenje i prezentirala stvarne brojke.
- Podaci koji se odnose na preglede na društvenim mrežama za svakog učesnika, a koje su objavili različiti grčki mediji preuzeti su iz poverljivog izveštaja. Evroliga trenutno sprovodi istragu kako bi otkrila izvor neovlašćenog otkrivanja podataka i preduzeće sve potrebne mere kako bi se osiguralo da se slični incidenti ne ponove - navodi se u saopštenju takmičenja i dodaje:
- Procurili podaci ne odražavaju tačan broj pregleda video-sadržaja na društvenim mrežama klubova učesnika Evrolige niti ukupne brojke. Izveštaj koji je podeljen sa 18 klubova sadrži netačnosti zbog neusaglašenosti u osnovnim podacima.
Evroliga je potom objavila precizne podatke koje je prikupila renomirana analitička kompanija "Blinkfajer" za period od 1. jula do 31. decembra 2024. godine, a koji se odnose na platforme Fejsbuk, Instagram (bez storija) i Iks (bivši Tviter).
Ipak, jedna stvar je jasna - najpopularniji klubovi, odnosno najviše pregleda i interakcija imaju Panatinaikos, Partizan i Crvena zvezda! Grčki zeleni vode sa 90 miliona pregleda, beogradski crno-beli ne zaostaju mnogo - 84,1 milion, a klub s Malog Kalemegdana ima 73,5 miliona...
Očigledno da srpski večiti i te kako doprinose opštoj slici Evrolige, može samo da se pretpostavi koliko to utiče na marketing. Malo je čudno da su čelnici Evrolige to istraživanje proglasili internim i poverljivim. Izgleda da im ne odgovara da im neko postavi pitanje zašto Partizanu i Zvezdi traže ogroman novac za učešće kad već ovi klubovi toliko doprinose imidžu takmičenja.
Društvene mreže - pregledi
1. Panatinaikos 90 miliona
2. Partizan 84,1 milion
3. Crvena zvezda 73,5 miliona
4. Žalgiris 63,4 miliona
5. Real 59 miliona
6. Olimpijakos 55,2 miliona
7. Fenerbahče 50,4 miliona
8. Barselona 48,1 milion
9. Pariz 44,8 miliona
10. Baskonija 22,5 miliona
11. Monako 20,9 miliona
12. Bajern 20,5 miliona
13. Makabi 13,8 miliona
14. Asvel 10,8 miliona
15. Virtus 8,1 milion
16. Efes 6,9 miliona
17. Arman 5,4 miliona
18. Alba 3,1 milion
BONUS VIDEO:
"SLOBODNOG ČOVEKA NE MOŽETE DA UPLAŠITE" Vučić pozvao građane na veliki svenarodni sabor u Nišu: Da pokažemo kako pristojna i normalna Srbija funkcioniše