Kako je Kurir pisao, pojedini vozači platili su 1.860 dinara na ime putarine, iako su iz Niša otišli samo do hotela „Nais“ i vratili se nazad, što je oko 13 km, pošto kod tog objekta postoji podvožnjak koji povezuje dve strane auto-puta i omogućava povratak u Niš kroz istu naplatnu stanicu.
Darko Savić, pomoćnik izvršnog direktora Sektora za naplatu putarine u JP „Putevi Srbije“, kaže da su građani do postavljanja četiri nove naplatne stanice imali priliku da tu deonicu auto-puta koriste bez plaćanja, ali da sada, kada je uveden zatvoreni sistem naplate, to više nije moguće.
- Trenutno je naplata putarine u zatvorenom sistemu na 820 km i dnevni promet je oko 155.000 vozila. Imamo samo 13 slučajeva da je određeni učesnik ušao na jednoj naplatnoj stanici i vratio na istoj. To je učestalost na nivou statističke greške, odnosno iznosi tek 0,008 odsto - kaže Savić.
Međutim, i Savić priznaje da ovaj sistem nije najbolje rešen, te da će 1.860 dinara biti vraćeno vozačima koji su uložili reklamacije.
- Kao društveno odgovorno preduzeće, formirali smo radnu grupu unutar sektora za naplatu putarine i vrlo brzo, za nekoliko dana, izaći ćemo s nekim rešenjem ako ovo bude učestala pojava. Učesnicima koji su ove greške pravili prvih dana uvažili smo reklamacije i biće im izvršena refundacija novca - zaključuje Savić.
Kurir / R. K.
Foto: Marko Smiljković