Ruske mašine za brze srpske pruge
Foto: Shutterstock

Najmodernija mašinerija za remont železnice

Ruske mašine za brze srpske pruge

InfoBiz -
Ukupno 32 najsavremenije ruske građevinske mašine stigle u Srbiju, gde će služiti za modernizaciju železničke infrastrukture, koja se finansira iz ruskog kredita od 800 miliona dolara

BEOGRAD - Počinje modernizacija koloseka.Najsavremenije ruske građevinske mašine, ukupno 32, stigle su u Srbiju, gde će služiti za remont i izgradnju pruga u okviru modernizacije železničke infrastrukture, koja se finansira iz ruskog kredita od 800 miliona dolara, saopštile su juče „Železnice Srbije“.Koridor 10Mehanizacija za demontažu i montažu koloseka ruske kompanije „Remputmaš“ biće angažovana najpre na rekonstrukciji i modernizaciji šest deonica na Koridoru 10 ukupne dužine oko 112 kilometara, kao i na pruzi Beograd-Pančevo. Tokom jula i avgusta na srpske pruge stići će još 70 takvih mašina, što znači da će duž Koridora 10 biti angažovano više od sto najsavremenijih ruskih mašina namenjenih izgradnji koloseka.- Sredinom 2014. počeće radovi na remontu dve deonice na Koridoru 10, i to od Rume do Golubinaca (17,9 kilometara) i od Sopota Kosmajskog do Kovačevca (18,4 kilometara). Krajem 2014. ili početkom 2015. godine remontovaće se pruga Mala Krsna - Velika Plana u dužini od oko 29,5 kilometara - navode u „Železnicama“.U toku sledeće godine počeće remont i preostale tri deonice na Koridoru 10: Vinarci-Đorđevo (oko 15 kilometara), Vranjska Banja - Ristovac (oko 17,7 kilometara) i Bujanovac-Bukarevac (oko 13,8 kilometara).Pruga Beograd-BarPo završetka radova na Koridoru 10 mehanizacija će biti prebačena na izgradnju nove pruge između Stare Pazove i Novog Sada, kao i na prugu Beograd-Bar kroz Srbiju.Promocija novih građevinskih mašina iz Rusije biće obavljena danas u Rumi u prisustvu Dragoljuba Simonovića, generalnog direktora „Železnica Srbije“, kao i članova rukovodstva firme zadužene za realizaciju ruskog kredita za modernizaciju srpskih železnica „RŽD internešnl“, čiji su osnivač Ruske železnice. Rekonstrukcija i modernizacija šest deonica na Koridoru 10 jedan je od pet projekata modernizacije srpskih železnica koji će se finansirati iz ruskog državnog kredita ukupne vrednosti oko 800 miliona dolara.

ČinjeniceDOBRA REPUTACIJA- „Remputmaš“ je najveći ruski proizvođač mehanizacije za pruge sa devet fabrika.- Sarađuje s poznatim međunarodnim kompanijama „Plazer end Tojrer (Austrija), „Gesmar“ (Francuska), MFL (Austrija), „Kamins“ (USA), „Vebasto“, „Voit“ (Nemačka)...- Opremom snabdeva Ukrajinu, Kazahstan, Indiju, Pakistan, Siriju i Libiju.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track