Gledamo audi, a kupujemo fijat

Najviše volimo nemačke polovnjake

Gledamo audi, a kupujemo fijat

InfoBiz -
Najtraženije marke automobila u ovoj godini bile su „folksvagen“, „opel“, „audi“ i BMW, ali se zbog cene najčešće pazario „fijat punto“

BEOGRAD - Vozači u Srbiji najviše vole polovne nemačke automobile, a najtraženiji u 2014. bili su modeli „Folksvagena“, „Opela“, „Audija“, BMW i „Fijata“, pokazalo je istraživanje portala Polovni automobili.Najveće interesovanje kupaca, kako se navodi, vlada za „audijem A4“, ali zbog cene ljudi na kraju obično kupe „fijat punto“, koji je znatno jeftiniji.Na pitanje zašto građani Srbiji vole nemačke automobile, Petar Stakić s portala Polovni automobili odgovara da nema racionalnog objašnjenja. On kaže za Kurir da naši ljudi smatraju da su Nemci najpouzdaniji, što je možda bilo tačno nekada, ali s napretkom industrije nema mnogo razlike između proizvođača. Ako ćemo pravo, dodaje on, Šveđani danas prave najbezbednije automobile, ali se slabo prodaju kod nas. Takođe, ističe on, i „japanci“ u Srbiji slove za pouzdane automobile, ali ne prodaju se kao „nemci“.- Nemački automobili su na ceni jer su pouzdani, imaju dobar odnos cene i kvaliteta, a „golf“ je na prostorima bivše SFRJ važio za neuništiv auto. Odgovor treba tražiti i u propagandi i njihovim karakteristikama, ali jednostavno, ovo podneblje naklonjeno je nemačkim modelima - jasan je Stakić.Istraživanje je pokazalo da kupci i dalje na prvo mesto stavljaju svoj budžet, a razmišljaju i o troškovima registracije, održavanja i pristupačnosti delova.Najviše se traže vozila u vrednosti između 2.000 i 3.000 evra.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track