VAJBER OSVAJA REGION: Atanas Rajkov prvi Generalni Direktor za Centralnu i Istočnu Evropu
Foto: PR

Posebna pažnja na tržišta Bugarske, Grčke, Srbije i Mađarske

VAJBER OSVAJA REGION: Atanas Rajkov prvi Generalni Direktor za Centralnu i Istočnu Evropu

InfoBiz -
Primetili smo nevereovatan rast u Centralnoj i Istočnoj Evropi i mi želimo da nadograđujemo taj potencijal kroz lokalizovan marketing i strategiju sadržaja za milione korisnika Vibera širom regiona, izjavio je Mark Hardi

SOFIJA - Vajber, jedan od vodećih svetskih aplikacija za razmenu poruka, objavio je postavljanje Atanasa Rajkova za Generalnog Direktora Vibera za Centralnu i Istočnu Evropu.

Vajber danas ima više od 600 miliona jedinstvenih korisnika širom sveta, a Centralna i Istočna Evropa su jedan od tri najzastupljenija regiona na svetskom nivou. Ovim potezom, Viber nastavlja sa primenom strategije razvoja i održavanja jake baze korisnika u regionu - uvođenjem lokalizovanog marketinškog pristupa.

“Primetili smo nevereovatan rast u Centralnoj i Istočnoj Evropi i mi želimo da nadograđujemo taj potencijal kroz lokalizovan marketing i strategiju sadržaja za milione korisnika Vibera širom regiona,” izjavio je Mark Hardi, Generalni direktor marketinga Vibera.

Rajkov se pridružio timu Vajber posle deset godina rada na razvoju mobilne telefonije i VAS usluga pri najvećem telekom i mobilnom provajderu u Bugarskoj, kao i radu na kreiranju i jačanju lokalnih “start-ap” eko sistema sa fokusom na mobilnu telefoniju.

U svojoj novoj ulozi, Atanas preuzima uzbudljiv zadatak nastavka tendencije uspeha koji su obeležili poslovanje Vajbera u region Centralne i Istočne Evrope, sa posebnom pažnjom na tržišta Bugarske, Grčke, Srbije i Mađarske – koje predstavljaju vodeća tržišta po statistici i tendencijama razvoja među aktuelnih 27 miliona korisnika ovog regiona.

U okviru svoje strategije, Vajber konstantno kreira nove, zabavne funkcije za svoje korisnike, počev od široke ponude zabavnih digitalnih “stikera”, do “Javnih četova” za diskusiju koji omogućavaju korisnicima razmenu poruka sa poznatim ličnostima iz sveta zabave, kulinarstva, sporta, muzike itd.

Lokalizacija je ključni deo ove strategije, i Atanas će nastojati da – kroz stvaranje partnerstava u skladu sa kulturom i duhom domaće sredine – ostvari ključni cilj Vibera, a to je povezivanje sa životno važnim momentima svojih korisnika, svakodnevno širenje pozitivnih vibracija i stvaranje povoda za lepe i plemenite događaje.

“Vajber je postao domaće ime u poslednjih nekoliko godina zahvaljujući visokom kvalitetu svojih usluga i prijateljski nastrojenoj robnoj marki,” izjavio je Rajkov.

“Radujem se širenju popularnosti Vajbera u Centralnoj i Istočnoj Evropi, kroz promovisanje svih sjajnih novih funkcija koje Viber nudi i pronalaženjem važnih partnera za nove sadržaje u cilju kreiranja novih zanimljivih aktivih iskustava za lokalne korisnike.”

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track