icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

Golden Drum potvrdio lidersku poziciju McCann Beograd
Foto: Promo

PET NAGRADA ZA INOVATIVNU KAMPANJA „DEMOCRARTISATION” MUZEJA SAVREMENE UMETNOSTI I AGENCIJE McCANN BEOGRAD

Golden Drum potvrdio lidersku poziciju McCann Beograd

Biznis

Agencija McCann Beograd je na prestižnom festivalu Golden Drum osvojila pet nagrada, čime je potvrdila lidersku poziciju među agencijama iz Srbije, dok je McCann Worldgroup proglašena za vodeću agencijsku mrežu već četvrti put.

 

Međunarodni žiri nagradio je kampanju „DemocrARTisation kreiranu i realizovanu u saradnji sa Muzejom savremene umetnosti sa jednom zlatnim, tri srebrna i jednim bronzanim priznanjem. Inovativna kampanja omogućila je da neka od najvažnijih dela Muzeja savremene umetnosti budu dostupna publici i u toku perioda renoviranja zgrade muzeja koji je otvoren za javnost upravo na dan dodele nagrada.

 

„Veoma nam je drago da je žiri festivala prepoznao naš zajednički napor i želju da, sa agencijom McCann Beograd, omogućimo da naša kolekcija ostane dostupna za ljubitelje umenosti u periodu rekonstrukcije. Ove nagrade predstavljaju za nas dodatne razloge za slavlje, sada kada je zgrada Muzeja savremene umetnosti ponovo otvorena za posetioce“, izjavila je Senka Ristivojević, PR Muzeja savremene umetnosti.

 

„Veliki uspeh i radost za naš tim i naročito za digitalno odeljenje agencije. Zahvaljujem svim klijentima i partnerima koji su svojim medijskim prostorom učestvovali i pomogli da aktiviramo msu ARt aplikaciju i na taj način učinimo umetnička dela iz kolekcija MSU dostupnim svima. Posebno sam ponosna na ceo agencijski tim koji konzistentno ostvaruje uspeh na ovom festivalu. Za nas Golden Drum festival ima veliki značaj, predstavlja potvrdu kvaliteta na internacionalnoj sceni i zauzima posebno mesto”, ističe direktorka agencije McCann Beograd Olivera Perković.

foto: Promo

Realizaciju kampanje msu ARt su podžali: Telekom Srbija, Ahold Delhaize, Halkbank, Bambi, i brendova Coca-Cola, Schweppes, Fanta, BMW, Honda, Mini Maurice, Tommy Hilfiger, Replay, Diesel i Liu Jo.

 

Aplikacija msuARt do sada je nagrađena sa ukupno sedam nagrada na različitim među narodnim i domaćim festivalima.

 

Nakon što je, zbog radova na rekonstrukciji, deset godina bila zatvorena za javnost zgrada Muzeja savremene umetnosti je ponovo otvorena izložbom „Sekvence. Umetnost Jugoslavije i Srbije iz zbirki Muzeja savremene umetnosti“. Prvih sedam dana, do 27. oktobra u 10 časova, muzej će biti neprekidno otvoren 24 sata dnevno i publika će biti u mogućnosti da u bilo koje vreme obiđe izložbu, a ulaz je besplatan.

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.