SVETSKI STRUČNJACI IZAZVALI VELIKO INTERESOVANJE NA KONFERENCIJI DIGITAL TAKEOVER: 9 stručnjaka, 16 panelista i preko 1.300 učesnika
Foto: Promo

SVETSKI STRUČNJACI IZAZVALI VELIKO INTERESOVANJE NA KONFERENCIJI DIGITAL TAKEOVER: 9 stručnjaka, 16 panelista i preko 1.300 učesnika

InfoBiz -

Najveća regionalna digitalna konferencija Digital Takeover u organizaciji 24sata u CineStaru zagrebačkog Branimir Centra okupila je rekordan broj posetilaca iz Hrvatske i regiona, kao i predstavnika vlade Hrvatske.

U novom izdanju konferencija je učesnicima predstavila širu sliku digitalne transformacije, a u 10 sati službenog programa, na devet predavanja i tri panela u šest dvorana predavači su naglasili važnost praćenja trendova u digitalu i podelili svoja iskustva i znanja o kreiranju održive digitalne kulture.

„Promene se događaju brzo, a događaće se još i brže jer nas sve više u istom brodu vesla napred. Svaki dan imamo 520.000 novih ljudi koji su dobili pristup internetu i generišu tu promenu.“ Ovim rečima je konferenciju Digital Takeover otvorio Boris Trupčević, direktor Styrije za Hrvatsku i član uprave 24sata.

foto: Promo

Program je počeo predavanjem Daniela Newmana, glavnog analitičara kompanije Futurum Research i CEO u Broadsuite Media grupi. „Jedna od milion ideja postane uspešna, a kompanije koje uspevaju na tržištu su one koje se mogu prilagoditi promenama i tržištu, one koje prolaze kroz brojne promene i izazove i uspešno se transformišu. Takve kompanije Newman naziva zmajevima. Preduzetnici smatraju da moraju biti sledeći Uber ili Snapchat da bi bili uspešni, ali to nije tako. Ako možete da se prilagodite i fokusirate, onda možete i uspeti“, kazao je Newman.

Obrazložio je sedam operativnih stubova koji pomažu organiziciji da ubrza digitalnu transformaciju, upravljaju promenama i pretvaraju promene u neumorni motor za nove mogućnosti: iskustvo, ljudi, promena, inovacija, vođstvo, tehnologija i kultura kompanije.

Natalia Wiechowski, nagrađivana marketinška stručnjakinja za Bliski istok i Afriku, istakla je da svaki marketinški stručnjak, da bi bio uspešan, mora pre svega razumeti ljudsko ponašanje. „Ljudi imaju šesto čulo kada je reč o međusobnom povezivanju. Ako ne marite, ljudi vas neće slediti na društvenim mrežama“, istakla je ona.

foto: Promo

Poslednje predavanje održao je Stephen Attenborough, komercijalni direktor kompanije Virgin Galactic, koja je deo Virgin Groupa u vlasništvu ser Richarda Bransona. „Svi žele da idu u svemir, ali malo ljudi to može. Stvari se brzo menjaju i mi smo u epicentru ove revolucije“, rekao je Attenborough, čija kompanija u SAD radi na razvoju tehnologije koja će omogućiti komercijalna putovanja u svemir. U svetu izobilja mogućnosti moramo zadržati vernost i dati ljudima vrednost, kaže Attenborough.

Posebnu zahvalnost organizacioni tim 24sata i Digital Takeovera upućuje svim partnerima konferencije, digitalnim prijateljima i medijima koji su, na sebi svojstven način u području kojim se bave, među prvima prepoznali važnost digitalne komunikacije i podržali konferenciju. Ove godine okupilo ih se više od 70.

O organizatoru

24sata svaki dan poseti 2 miliona ljudi kao i 2 od 3 internet korisnika u RH (izvor: GemiusRating, Facebook 2017/11). 24sata je najnagrađivanija medijska kuća u Hrvatskoj s osvojenih 68 svetskih priznanja u globalnoj konkurenciji: International News Media Association, Digiday, World Association of Newspapers and News Publishers, Effie, European Newspaper Award, Superbrands, World Editors Forum, Quadal, Best Buy Award, Readers Digest i dr.

(Promo tekst)

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track